Hoi meiden, Nou mijn zoon weigert nog gewoon vrolijk de fles en ik werk alweer ruim een maand. Hij drinkt beetje varierend tussen de 75 en de 150 ml. Ik ben nu de BV aan t afbouwen, mijn eerste week is bijna voorbij maar ik maak me giga veel zorgen over dat ie met de fles zo weinig drinkt!! Hij wordt zondag 5 maanden en volgens mijn "schema" ben ik afgebouwd rond de tijd dat hij 6 maanden is. Dan beginnen we met bijvoeding (ga t zelf maken) nu komen dan de vragen: - Als ie nou echt niet genoeg drinkt uit een fles, wat moet ik dan proberen? Andere flessen en alles erop en dr aan wilt niet helpen. zou pap dan een oplossing zijn? - Moeten ze nog flessen melk als ze ouder zijn dan 6 maanden? Of voldoet pap dan? Want dan dik ik de melk in met beetje pap en voer het hem met een lepel. - Hoe ziet een schema eruit als ze bijvoeding krijgen? Is het dan 2x per dag bijvoeding? Of krijgen ze vaker iets behalve melk? Zelf voed ik op verzoek dus het zal helemaal nieuw worden voor ons om tijden in te gaan lassen, vandaar mijn onzekerheid.