Ik lig sinds gisteren in het ziekenhuis omdat ik bloedverlies had gecombineerd met harde buiken. Vanacht was er geen bloedverlies maar wel harde buiken met kramp om de 5 minuten. Nu is mijn baarmoedermond gechekt en gelukkig is daar niks aan te zien en hebben de krampen geen effect. Maar nu heb ik dus een vraag ik mag hier alleen maar in bed blijven en naar de wc zelfs douchen mag ik niet en ze zeggen dat ze nu geen plan kunnen maken omdat ze eerst moeten bekijken hoe het zich vordert en dat dat wel een paar dagen kan duren. Mijn vraag aan jullie is als ik bijvoorbeeld over paar dagen naar huis mag is de kans dan dat ik thuis ook niks meer mag doen tot einde zwangerschap of bestaat er nog een kans dat ik gewoon weer alles mag doen mijn man zegt dat ik dat wel uitmijn hoofd kan zetten en hier zeggen ze niks maar aangezien mijn baarmoedermond nog niks vertoond dacht ik dat het wel goed zit. ik ben bijna 30 weken zwanger.
Hoihoi, Als je buik weer rustig word en ze weten waar het bloedverlies vandaan komt en vooral weer over is ,mag je rustig aan weer gaan opbouwen om meer te gaan doen tot uiteindelijk weer alles. Helemaal afhankelijk van of er weer harde buiken optreden of bloedverlies.Maar voor nu: even helemaal niets!!!Je hebt maar een taak en dat is je kindje lekker in je buik laten zitten! Sterkte! Imke