ik vraag mij iets af: als je wordt verdoofd van onder: om te knippen of gehecht te worden is dat dan zon akelige spuit van onder die links en rechts en boven en onder en weet ik het waar wordt gespoten?? of gaat het anders? bij mn dochter hebben ze zonder verdoving geknipt, ivm haast, en tijdens de manuele placentaverwijdering(dus algehele verdoving) gehecht. ik ben echt als de dood voor die knip weer...
Hoi Janneke, Ik heb geeeeen idee! Ben ook ingeknipt, mét verdoving, maar van verdoving én het knippen helemaal niks gevoeld/ gehoord. Tijdens de volgende wee lag ze op mijn buik, was helemaal verbaasd (alleen het hechten vond ik minder!) Uiteindelijk met hechten nog een beetje bijverdoofd, maar ook niks van gevoeld (het was in elk geval niet zoals bij de tandarts zeg maar, zo'n akelige spuit...)
Verdoving heb ik niks van gemerkt en ik ben echt super-bang voor naalden Heb al pijn als ik DENK dat er iemand een naald in mijn lijf steekt. Knip heb ik ook niet gevoeld. Het hechten overigens wel, helaas, maar dat was omdat dat niet extra verdoofd kon worden... Pech voor mij
Bij mij hebben ze geknipt zonder verdoving maar het hechten gebeurde wel met verdoving. Ik weet niet hoe ze spuiten maar wel dat ik een hele hoop prikken heb gevoeld..
ik ben niet geknipt maar gescheurd. Ze hebben verdooft met een spuit en zowel van de spuit als het hechten heb ik niks gevoeld.
Het uitscheuren heb ik niet gevoeld, tenminste het deed al pijn en die pijn kwam er niet bovenuit. Bij het hechten is het wel verdoofd en ik heb dat prikje niet echt gevoeld. Niet bang zijn hoor, het bevallen zelf is pijnlijker
ik heb geen idee of ik verdoofd ben/was met de knip.. weet wel dat ik t hechte voelde.. maar vaag kan ik me herinneren dat dat ook nog wel sort of verdoofd werd.. geeeeeeen idee meer de knip nauwelijks gevoeld. doen ze op de top van een wee. dan is de wee pijnlijker
hier ook een knip zonder verdoving niets van gevoeld. daarna gehecht. hij begon met verdoven. zouden een aantal prikjes zijn(geloof 8) maar ik heb na 2 prikjes gezegd dat hij mij maar hechten zonder verdoving want ik vond de prikjes echt ellendig van het hechten voelde ik de eerste 2 daarna niet meer en ik had toch een hele rij
Tijdens de bevalling zag ik op een gegeven moment de gyn met een spuit naar onderen gaan. Heb van het verdoving zetten zelf niks gemerkt, ook van de knip niet. Ik denk dat ie het tijdens weeën heeft gedaan. Het hechten is onder narcose gedaan (curettage omdat een deel van de placenta achterbleef).
ik was al bevallen toen ik hoorde dat ik ingeknipt was dus nee niet gevoeld.. wel de verdovingsprikjes van de hechtingen
Ik ben verdoofd tijdens een wee, geknipt tijdens de volgende wee.. Er dus helemaal niks van meegekregen (ja, alleen dat de VK zei dat ze me ging verdoven en dan een knip ging zetten). Toen ze ging hechten prikte ze, en zei dat ik het als het goed was niet voelde. Wel dus, en ze heeft de boel wat bijverdoofd.. Verder van 't hechten ook niks meegekregen
Ik ben verdoofd tijdens een perswee. Je voelt er niks van hoor. Ben ook bang voor spuiten, maar ze doen het tijdens ern wee. Bij de volgende wee knipte ze in. En toen mijn zoontje er wad, ging ze hechten. Daar voelde ik ook niks van, omdat de verdoving er nog in zat. Geen zorgen maken! Je voelt echt niks!!
heb de rest niet gelezen hoor maar bij mij hebben ze van te voren een spuit gezet , deze is niet voor t knippen zelf maar ze doen dit zodat hij vast in kan werken voor t hechten , ik voelde wel een prik maar jah als je kan bevallen kan je een prikje ook wel aan hahaha de knip voelde ik iig niks van het hhechten wel een beetje omdat er toch vrij lange tijd tussen zat tussen de spuit en hechten , waarom geen idee volgens mij ben ik nog wel een kwartier met de geboorte van de placenta bezig geweest , maar had me kindje lekker vast dus dan vluiegt de tijd ineens en ben je er niet helemaal bij
Hier een knip met een verdoving, maar niets gevoeld van die prik. Ben ook behoorlijk ingescheurd maar hier helemaal niets van gevoeld. Zoals hierboven ook al staat: bevallen zelf is pijnlijker
Ik ben verdoofd, geknipt, verdoofd, gehecht. Ging allemaal prima. Ze knippen op het toppunt van je wee. Het laatste waar je dan druk om maakt is die spuit. Echt waar! Je denkt alleen maar, eruit kleintje! Ik gaf een kleine gil op het moment van de knip. Toen zei de zuster tegen mij: ''hou eens op joh en concentreer je!'' Haha, zo lekker nuchter hier in Nederland. Werkte wel, want een paar zuchten verder, was hij er!
Hier geen knip gehad wel een klein scheurtje. Om het te hechten een verdoving gehad. Vond het hechten en de spuit beide niet pijnlijk.
bij knip hier wel verdoving (niet gevoeld maar zag spuit en schaar voor me voorbij flitsen) bij het hechten vond de gyn het niet nodig om te verdoven !!!! verschrikkelijk dus als het kan zou ik aangeven wel verdoving te willen bij het hechten.
Werd je niet pissig? Het zullen m'n hormonen wel zijn, maar ik zit me er gewoon boos om te maken. 'Hou eens op joh'? Zal ik jou de kul eens aan gort knippen?! :x