hoelang mag je cyclus zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama aes, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ha iedereen
    wij ijn nu 3 maand bezig met derde wonderdje onze jongste is nu 7 maand ik had na de bevalling steeds een cyclus van 35 dagen ongeveer voor mijn zwangerschappen ook Maar nu is hij deze maand al 41 dagen en nog niet ongesteld wel veel wit vloed ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan deze was neg. en ik kan niet meer zwanger zijn want het is lang geleden voor ons dat we geklust hebben was 1-11 voor het laatst(man en kinderen allemaal ziek geweest in de tussen tijd)
    nu is mijn vraag hoe lang mag een cyclus zijn voor er wat er aan de hand is bel liever geen dokter hier over hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Gerdien,

Ik denk eigenlijk wel dat het verstandig is om de huisarts te bellen.
    Ik ben hier verhalen tegengekomen van mensen die na een cyclus van 88 (en soms zelfs wel over de 100 dagen) weer ongi werden.
    Mss is het raadzaam om teunisbloemolie te gebruiken, dit helpt je cyclus weer op gang.
    En anders zijn er ook geneesmiddelen die de huisarts kan uitschrijven om je cyclus weer op gang te helpen.

Suc6 ermee

Liefs Kweb

3. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij zijn in sept gestopt met de pil.
    Ik denk dat ik aan het ontpillen ben want zit vandaag alweer op dag 59

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb begrepen dat het beste is als je een cyclus heb van niet korter als 3 weken en niet langer dan 6 weken. Maar het wil niet zeggen dat als je een cycles van onder de 3 weken hebt of boven de 6 weken dat je niet zwanger kunt raken. Er is dan iets minder vaak een ei sprong en daardoor kan het wat langer duren voor je zwanger bent.

Deel Deze Pagina