Weet iemand iets..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope1982, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik word helemaal gek van het wachten.. Is er iets wat je kunt doen om toch nu al iets te weten te komen? Ovutesten of andere dingen? Ik weet dat er niets is maar misschien weet iemand iets te bedenken om al te weten of het raak is geweest of niet. Mijn ei was hoogstwaarschijnlijk pas 4 dagen geleden.. Maar hoe weet ik nu of ik zwanger ben/zal zijn.. Het is zoooooooooooooooooooo moeilijk dat wachten. Ik weet gewoon echt niet hoe ik de komende weken door ga komen. Ik wil het zoooooooo graag..

:pale: :'(

Ik weet trouwens al het antwoord op mijn vraag (anders hoefde niemand zo lang te wachten) maar ik word gewoon echt even moedeloos hier. Vandaag zag ik 2 zwangere vrouwen, zo mooi.

Wanneer mag ik?

:(

Misschien vinden jullie het overdreven maar ik voel me echt zo op dit moment.

2. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Hoi Hope1982,

Ik ken je gevoel.
    Ikzelf heb dit ook steeds, wanneer mogen wij?
    Waarom mag het nog niet lukken? :(
    Het is erg moeilijk om steeds weer de menstruatie te krijgen :(

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Woezeltje, sluit je aan :(.

Vreselijk he, ik weet gewoon zelf niet meer wat ik moet zeggen of denken of doen om het los te laten of het gemakkelijker te laten zijn.

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ben bang dat je toch gewoon moet wachten...
    Je ei is 4 dagen geleden geweest zeg je. Innesteling kan wel tot 1 week duren..... dus dan ben je nu nog niet eens zwanger....

Maak jezelf nou niet gek en wacht tot je NOD (het is moeilijk, dat snap ik).

Hopelijk is het snel raak voor je! Succes met wachten!

5. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Als je al een tijdje bezig bent is het gewoon moeilijk om steeds die teleurstelling weer te krijgen.. En wel iedereen om je heen zwanger te zien, vriendinnen en op het werk en op straat.
    En dan overal kinderwagens met baby's zien, en kleine kinderen.
    Dat is gewoon pijnlijk soms! :(

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Jacky ik weet het maar het doet echt pijn :(

Woezeltje, precies wat ik dus ook denk. En vooral als mensen vragen waarom je nog niet aan kinderen bent begonnen. Echt NIET omdat ik niet wil hoor, maar ja dat ga ik ze niet aan hun neus hangen.

:(

7. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Nee precies :( dat is erg moeilijk.
    Vooral als mensen doodleuk over hun kinderen gaan praten. Terwijl je zelf ook op een wondertje wacht. En dan bijvoorbeeld nét als je ongesteld bent :(
    Het is me de laatste tijd ook erg moeilijk geworden om bij vrienden op visite te gaan die kinderen hebben. Dan wordt je er nog meer mee geconfronteerd :(

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Woezeltje, ik heb 2 geweldige kleintjes in de familie maar vind het juist geweldig om met ze te spelen met in mijn achterhoofd de gedachte ook ooit zo met mijn kleintjes te spelen.

Vandaag was er een kindje buiten dat continue huilde, schreeuwde en krijste. Iedereen keek naar haar en haar moeder en dan denk je soms.. pff daar heb ik dus gelukkig even geen last van hahaha. Maar toch hoop je zelf gauw een kleintje te krijgen.

9. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Nee maar zo bedoel ik het ook niet.
    Het is ook mooi om ze zien te spelen etc. Alleen het is zo confronterend omdat je het zelf ook graag zo zou willen hebben.
    En iedereen om je heen raakt maar lekker zwanger in de 1e of 2e ronde of het is een ongelukje. Daar word ik gewoon verdrietig van. Ik gun het iedereen van harte, maar zou het zelf ook graag willen.

Tuurlijk is het JUIST geweldig mooi om ze te zien spelen etc, maar dan is het des te moeilijker voor jezelf dat het wondertje nog op zich laat wachten... En dan komen de verhalen ja bij ons was het in 1x raak.... :(

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Oh Woezeltje, misschien is mijn berichtje verkeerd overgekomen want ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik heb dat namelijk ook als ik zwangere of kleine babytjes zie maar veel minder bij kindjes van 2+. Dus wilde alleen aangeven dat ik daar bij kindjes geen last van heb maar begrijp je echt helemaal.. Je bent ook blij voor anderen maar het voelt heel dubbel.

11. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Oh zo dan hebben we elkaar verkeerd begrepen :oops:
    Sorry! hihi.

Maar het is gewoon moeilijk omdat je het zelf ook graag wilt. Het is inderdaad heel dubbel. :(

Deel Deze Pagina