Hoiii Mijn NOD is dus 5 nov. En volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de tandarts. Rond die tijd is de eventuele innesteling net geweest of is aan de gang. Mag ik dan nog verdoving/foto's laten maken ofzo? Hopelijk weten jullie dit, ik weet wel als je echt zwanger bent, maar ik kan pas 5 nov testen zeg maar.. De tandarts afspraak valt precies in de tijd waar de eventuele innesteling plaats vind of heeft gevonden. Alvast bedankt, Mandy 8)
Ik heb eens aan de tandarts hoe het precies zat met die foto's omdat ik een keer toen ik een foto moest laten maken, ik theoretisch gezien zwanger kon zijn, maar was nog een paar dagen voor mn NOD. De tandarts zei dat de verloskundigen de tandartsen uitlachen voor hun voorzihtigheid omdat de straling TEGENWOORDIG zo licht is dat er niets kan gebeuren. Dus maak je daar geen zorgen om. En ik heb toen niet gevraagd hoe het met die verdovingen zit, maar als je je realiseerd dat er ook dikwijls vrouwen worden geholpen aan het verwijderen van verstandskiezen, zal het risico met een verdoving vast ook wel meevallen. Ik hoop voor je dat de test spoedig positief zal uitvallen
Ik had ergens gelezen dat je dit ook moest vermijden als je bezig was met zwanger zijn... Zouden dit oude berichten zijn geweest...
hmmmm...Hoop t niet bootsy! Me kies laten trekken MET verdoving uiteraard.. Zal het vanavond is opzoeken op internet,nu te werk! su6 allemaal!
Verdoving kan geen kwaad. Die zijn zeer plaatselijk en komen niet bij een kindje terecht. De foto zou ik wel aangeven. Mijn tandarts doet dat persoonlijk niet als er kans is op zwangerschap. Misschien is het een optie om te vragen of de afspraak een weekje verzet kan worden, dan weet je of je zwanger bent of niet.
de verdoving is heel weinig, en zo rond de innesteling heb je nog geen bloedband met het kindje. foto's weet ik zo niet..
Ik weet ze foto's liever niet maken tijdens je zwangerschap. Ook wordt verdoving in de eerste 3 maanden afgeraden, hierna kan dat wel. Ik zou mijn afspraak voor de zekerheid verplaatsen naar een tijdstipt dat je zekerweet f je wel of niet zwangerbent.
toen ik zwanger was van danisha heb ik ook gewoon verdovingen gehad... hij zei dat de verdovingen van tegenwoordig geen kwaad kunnen en met foto's leggen ze dan vaak een schort over je heen ofzo... in elk geval wel aangeven.. ik moet vandaag heen en ik ben mischien ook wel zwanger.. als ik foto's moet maken dan geef ik het wel even aan..
Vind het persoonlijk een beetje overdreven om geen foto's te laten maken en geen verdoving te nemen omdat je MISSCHIEN zwanger bent... Verdoving kan altijd als je zwanger bent. (1e 3 maand doen ze liever niet) maar als je nog niet eens weet dat je zwanger bent, maakt dat niets uit. Met foto's kun je eventueel een loden schort over je buik heen laten leggen, maar ja.....stel dat het 3 jaar duurt voor je zwanger bent...ga je dan 3 jaar niets laten doen?