Meiden, Wij proberen weer zwanger te worden na ma en curettage op 16 september. 17 oktober begon mijn vermoedelijke eerste menstruatie na de curettage. Op 11 otober had ik een negatieve zwangerschapstest. Dus het hcg is uit mijn lichaam. -10 dagen weinig bloed verlies (menstruatie). -Gister en vanmorgen verhoging van temperatuur van 36.6 naar 37.1. -Gister een positieve of bijna positieve ovulatietest (zie album). -Gister opnieuw kramp en lage rugpijn wat nu weer is verdwenen. Wie snapt hier iets van? Wat is er gaande daarbinnen?
Je ei is deze maand misschien eerder. Kan zijn dat je lichaam nog een beetje van slag af is na je MK.
Heb net weer een ovulatietest gedaan. Willen jullie even meekijken? Wat denken jullie? Testen staan in mijn album!
de test van vandaag is lichter, dus klopt toch dan? je hebt je ei vandaag waarschijnlijk (je lf is het hoogst ongeveer 1 dag voor je ei) en die steekjes of krampjes die je voelt is het rijpen van de follikels of de eisprong zelf. heel gedoe he! in mijn album staan ook ovutesten, dezelfde als die jij gebruikt. ik ben 15 dagen na mijn donkerste streepje ongi geworden.