Ik heb het zo warm!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kirrebir, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als echte koukleum weet niet wat me overkomt...
    Ik heb het de hele tijd zo verschrikkelijk warm!

Alleen in het begin van de zwangerschap had ik het af en toe erg koud, maar voor de rest...pffff
    Van de zomer trok ik de warmte al heel slecht. En toen iedereen in november al met sjaals en dikke winterjassen rondliep, liep ik nog met mijn jas open.

En het lijkt deze laatste weken alleen maar erger te worden.

Ook 's nachts wordt ik vaak wakker omdat ik het echt te warm vind en buiten de deken moet gaan liggen.

Ik woon in een oud en tochtig huis, dus daar ligt het niet aan. Mijn vriend klaagt vaak dat hij het koud heeft en dan zit ik in een t-shirtje naast hem.

En als ik even ga winkelen ofzo, loopt het zweet vaak over mijn rug.

Het lijkt wel alsof ik in de overgang ben in plaats van zwanger!

Zijn er meer dames die hier last van hebben?

2. sam32

sam32 Bekend lid

Jul 14, 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor,hihi ik ben ook een enorme koukleum normaal en nu heb ik het ook steeds zo warm.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik heb dat dus ook!!!
    en als het in de winkels te warm wordt kan ik zelfs een beetje flauwtjes worden...

4. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    hier ook maar met name in de winkels idd! Omdat die verwarmingen daar nog steeds op tig graden staat..en het buiten niet meer vriest.. snachts geen last van want heb de balkondeur op de haak staan in de slaapkamer...anders kan ik echt niet slapen...verwarming staat overigens niet eens aan in huis hhaha..

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Hier precies hetzelfde!
    Ik zweet me een ongeluk, en dan vooral 's Nachts.
    Lig meeste van de tijd ook met de dekens van me af getrapt, mannetje verklaart me ook voor gek wanneer ik zeg dat ik het warm heb en hij het koud heeft en de verwarming nog een tikkeltje warmer wil zetten....

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

haha dit heb ik ook.. op m'n werk verklaren ze me al voor gek :p dat ik geen jas draag (wel een vest maar er moet iets van logo op mijn kleding staan) mijn vriend thuis ook al (loop op mn blote voeten, achterdeur open etc)... vind het wel lekker hoor... liever warm dan te koud ;)

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    heb het in het begin heel erg gehad, vooral snachts.. drijfnat van het zweet werd ik wakker.. nu begin ik het weer te krijgen.. dus dit word nog wat

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Haha, in de overgang in plaats van zwanger, zo voelt het af en toe wel ja! Hier ook erg warm, 's nachts met een pyama met korte mouwen bovenop de dekens, onder een open raam :p

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Deze koukleum sliep zelfs in de zomer met 2 dekbedden en trainingsbroek/sokken! Nu slaap ik onder 1 dekbedje, met het raam op een kier ;) Zweet me ook helemaal kapot dan...

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit heb ik ook, heb 't ook steeds zo warm terwijl ik een echte koukleum ben normaal gesproken... Vind het wel lekker om 't eens niet constant koud te hebben :D

11. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ook alleen maar warm hoor!

als het aan mij ligt gaat de kachel niet aan en staat de deur open!...

Lief heeft het normaal gesproken ook noooit koud!
    maar een dik pak sneeuw en dan de deur open vond hij iets te ver gaan... :D

12. maartmama2011

Oct 11, 2010
    32
    0
    0
    Santpoort
    Hier precies hetzelfde! ik weet niet wat me overkomt! Normaal heb ik handen en voeten die aanvoelen als ijsklontjes en nu zijn ze gloeiend heet en hele rood. Ik heb het normaal echt altijd ijs koud en nu voor het eerst in mijn leven heb ik het soms gewoon warm...heel erg raar!

13. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn te lezen dat ik niet de enige ben!
    Over het algemeen vind ik het ook prima dat ik het niet meer koud heb, maar als het zweet me op m'n voorhoofd staat, dan vind ik het minder fijn.

Net heb ik een tijdje staan strijken (lekker met veel stoom) en dan komt de opvlieger weer!
    Ik had zelfs een heel nat kruis :) :).... sorry voor de vieze praat...

Dacht even dat mijn vliezen aan het lekken waren, maar nadat ik was afgekoeld was het ook daar meteen weer weg.

14. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb er ook sinds een week of zo last van. Veel warmer dan normaal en inderdaad na het strijken een nat kruis en billen hi hi... en tijdens de lunch met een vriendin van die nattige oksels....heb ik nou nooit!!

Denk niet dat het helpt dat het ineens 9 boven nul is, ik klaag niet want er lag te lang ijs op de stoep maar je lichaam moet dan meteen wennen na die lange vorst periode, vooral 's nachts. Maar het zullen voornamelijk de hormonen en laatste loodjes zijn!

Nog even meiden, en wat een heerlijk vooruitzicht! I cannot wait!

Charlie

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Heb er ook last van ja. Vooral ;s nachts. Wordt gewoon nat van het zweet wakker:)

Share This Page