HELP: Jeuk,opgezwollen schaamlip..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door jillxnena, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jillxnena

jillxnena Lid

29 dec 2013
    28
    0
    0
    horeca, paardrijden
    Limburg
    Beste lezers,

Ik heb een beetje een genante vraag.
    Ik ben morgen 37 weken zwanger, en heb sinds vrijdag jeuk daar beneden, nu wil ik zoiezo morgen naar de doktor ervoor. Maar ik kwam er net achter dat mijn rechter binnenste schaamlip behoorlijk opgezwollen is. Ook voelt deze heel warm en hard aan. Verder heb ik niet meer afscheiding als normaal en het ruikt daar beneden ook niet anders.

Zelf dacht ik dat het om een schimmel infectie ging maar nu dit zo in eens dik is gebeurd, begin ik daar toch aan te twijfelen. Ik ga zoiezo morgen direct naar de doktor maar mischien herkent iemand het en kan me wat geruststellen??

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Zo zag en voelde het bij mij wel toen ik een schimmeltje had. Was met canesto gyno van de ha zo over. Nog even volhouden dus.

3. jillxnena

jillxnena Lid

29 dec 2013
    28
    0
    0
    horeca, paardrijden
    Limburg
    heel erg bedankt voor je reactie.

ik hoop dat het slechts een schimmetje is en niks ernstigs want ik vind dit wel een beethe eng.

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook komen door spataders, ook niet abnormaal in dat gebied; er staat flinke druk op...

Koelen kan heeeel prettig zijn! Gewoon koud washandje er tegen of even onder de douche de sproeier erop met koud water.

5. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    klinkttttttttttttttttttt als schimmeltje , ik had ook gezwollen schaam lippen , je hele poes kan opzwellen als een ballonnetje doet erg zeer voelt als of het onder hoge druk staat

zou even naar je huisarts gaan die kan goed even kijken of het iets anders is of schimmeltje , doen ze met ene leuk blauw lichtje schijnen ze op je vagina en lippen en zien ze de schimmel oplichten . zo niet dan is het iets anders

xx

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Had ik ook laatst, ook geen andere afscheiding; bij de ha krijg je een eistje die je inbrengt van daktarin en dan ben je er snel vanaf!

7. jillxnena

jillxnena Lid

29 dec 2013
    28
    0
    0
    horeca, paardrijden
    Limburg
    bedankt voor de reacties het was inderdaad een schimmeltje..

heb nu medicatie gekregen en zou binnen 3 dagen volledig weg moeten zijn.

Deel Deze Pagina