als mijn verstandskies moet wrden getrokken, hoelang kan ik dan geen voeding geven ivm de verdoving? liefs nickyz
Ik zelf zou gewoon voeden of kolven voor je weg gaat en dan gewoon de eerste voeding dus zeg na een uur of 3 weer geven. Omdat mi die anesthesie vloeistof tegen die tijd al wel weg gewerkt is door mijn lichaam. De verdoving is dan immers uitgewerkt ! Na een keizersnede met algehele narcose mag je ook voeden en zit er meer in je lijf als bij een tandarts ook met andere pijnstilling die gewoon rondgaat in je lichaam mag je voeden dus ik zou wel gewoon voeden. Hierin maakt ieder zn eigen keuze ! Ik heb trouwens toen ik nog volledig borstvoeding gaf, 2 keer narcose gehad in een paar dagen tijd, daarna heb ik ook meteen weer de kleintjes gevoed. Als je denkt dat dat te snel is zou ik een paar dagen van te voren beginnen met kolven zodat ik een beetje een voorraadje heb en dan de eerste voeding na thuiskomst zelf kolven en je kleine die eerder gekolfde melk geven. Verder zou ik als ik jou was wel even aan je tandarts melden dat je borstvoeding geeft. Dan kan hij/zij er rekening mee houden en zo min mogelijk carpules gebruiken. Hieronder nog wat linkjes voor je van eerder gestelde vragen over borstvoeding, tandarts en verdoving. Verdoving bij tandarts. Verdoving tandarts. Verdoving. Borstvoeding en verdoving tandarts. Liefs, Hanneke!
Ow, sorry dat wist ik niet! Maar je zou er dan bijvoorbeeld ook aan kunnen denken om wanneer jij het niet aandurft je gekolfde voeding na die verdoving te geven, hem te mengen met de melk die je gaat geven, dus als ie bijv 150cc drinkt, 100cc van je eerdere melk geven en dan daarbij 50cc van je 'verdovings' melk erbij doen. Dan is het kleine beetje dat misschien in je borstvoeding gekomen is, nog weer 1/3 verdund. Succes bij de tandarts trouwens! Last van je kies? ! Liefs!