geslacht???

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bianca, Aug 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Vanaf wanneer kan je de eerste keer het geslacht zien van je baby? Wat zie je over het algemeen het snelst? Jongens of meisjes? Ik heb eens horen vertellen dat als alles wat meezit je het geslacht al eens kan zien op een 10-tal weken. Het is dan nog geen 100% zeker. Vind dat toch wel vroeg!!
    Iemand die hier raad mee?

Groetjes

2. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    jongen zien ze het makkelijkste...
    soms vergissen ze zich wel eens... dan zit het piemeltje verstopt tussen de beentjes...
    maar over algemeen.. 2 witte streepjes is meisje...
    en piemeltje is wel duidelijk een friemeltje tussen de beentjes :)

en het geslacht is al goed te zien bij 18 weken...
    misschien zelfs al bij 17 wkn...
    maar met 20 wkn krijg je nog een echo :D
    dus kan je het dan ook zien

3. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Bij mij hebben ze bij een echo (met 21 weken en 6 dagen) gezien dat het een jongen is, maar geloof dat ze het idd ook al eerder kunnen zien. Foto staat trouwens in mijn album.

Gr Otje

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Vanaf 11 weken zit het er in ieder geval al ... maar heel klein natuurlijk. dan zullen ze het nog wel niet duidelijk kunnen zien.
    Met een 20-weken-echo zeker wel !

Groetjes,
    Nikki F

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik dacht het wel! We zijn nu al benieuwd wat het zal zijn, nog even wachten,hé! De gyne heeft zo een functie waarmee hij kan vergroten, hij heeft dat nu ook gebruikt, daardoor zagen we het hartje. Ik vertelde dit tegen een vriendin en die zei dat hij dat bij haar ook gebruikt heeft om eens te kijken wat het is en zij was dan een 10 weken ver. Een jongen kon hij zien, een meisje niet!! Ook op een andere wesite staat dat je rond de 10de week het geslacht kan zien met vergroting!! Dus wie weet kan hij al eens pieken en een gokje wagen!! Gaat't niet dan blijft de spanning lekker!! Hèhè!

Bedankt voor de uitleg!

Share This Page