zo'n rare cyclus ik snap het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hoi dames

ik ben al de hele dag onzettend verdrietig, ben ontzettend aan het janken eigenlijk.

snap er niets meer van,normaal heb ik een cyclus van 27 dagen en 4 dagen voor mijn nod datum begin ik al bruin verlies te krijgen ( zit nu in maand 13 ) en is al tijden zo. nu had ik dus geen voor bloeding roze of bruin, dus denk nou dat zit goed ( blij blij )

nu dag 27 niet ongesteld maar wel bruine witvloed, testje blijft stralend wit. maar de rode vloed is nergens te bekenen , ben eigenlijk in die 13 maanden nooit voorbij 27 dagen ongi geworden

snap er dus niets meer van,,kan ik nog wat hoop hebben ???,, ben verschrikkelijk terleur gesteld want ik had deze maand dingen die ik nog nooit heb gehad.. ik blijf ook maar aan een stuk janken :( ( hormonen denk ik en de teleur stelling )

moest dit even kwijt,, man probeerd mij te troosten maar niets helpt .

xxxx

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hey Bolly,

kan het niet zijn dat je zo gefocust bent op zwanger worden dat je cyclus daardoor helemaal in de war word geschopt? Wie weet is het nog te vroeg om te testen maar zit je al wel in de eerste dagen van je zwangerschap. Ik hoop het voor je en ik duim voor je. Wie weet dat je morgen wel een streepje gaat zien met een zw.test. En wie weet dat je daardoor ook wel last van hormonen hebt?
    Veel sterkte. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. En anders weer op naar de volgende ronde!

Ik snap ook niks van mijn cyclus.
    Ik was ongesteld op:
    3 september
    3 oktober
    3 november
    10 december
    en nu nog niet....... (misschien is er voor mij ook wel hoop)

Raar hoe je lichaam soms in elkaar kan zitten.

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou ben gisteren avond ongi geworden en heb mij echt flink zitten huilen maar denk dat het ook door mijn hormonen kwam. want voel mij nu weer wat beter

als ik nu terug denk naar mijn cyclus van voor de pil,is hij nu weer helemala goed en perfekt zelfs ( geen voor spotting meer had ik toen ook niet ) dus daar is iets waar ik dan weer blij mee mag zijn ( denk ik )

dank je voor je antwoord he, ik ga ook minder op de site komen zodat ik er inderdaad minder op gefocust ben..

en ga mij concentreren op onze huizen jacht :)

hoop dat je cylus ook snel okey is

xx bolly

Deel Deze Pagina