hoi dames de titel zegt het al.. als je de eerste nieuwe eisprong krijgt na je miskraam betekent het dan dat je zwangerschapshormoon uit je urine verdwenen is?? of kan het dan nog aanwezig zijn??
denk dat het hcg dan nog steeds in je urine aanwezig kan zijn, een eitje heeft gemiddeld 8 dgn nodig om te rijpen en bij de een gebeurt dat na een eisprong heel snel bij de ander duurt het weer even voor het lichaam zich hersteld heeft van een mk..en het ligt er ook maar net aan wanneer je een mk hebt gehad, direct aan het begin van een eventuele zwangerschap (zeg 2-3 wkn) of later (zeg 8 wkn) bij een latere mk is het hcg gehalte vele malen hoger dan bij een korte zwangerschap en het zal dan ook iets langer duren voor het hcg volledig uit je lichaam is... gemiddeld duurt het een week of 8 voordat het hcg volledig uit je lichaam is, maar je kunt in de tussentijd wel al een eisprong hebben gehad.... succes
ik heb mijn miskraam gehad op 23 juli maar (doorgebroken ongi) maar het vruchtje ben ik al precies een week daarvoor wkijt geraak dus 16 juli... (gerekend vanaf de innestelingsdip ben ik 10 dagen zwanger geweest) en nu in deze cyclus heb ik mijn ei gehad op 15 augustus..(dag 24 van de nieuwe cyclus) ik zit nu op de 8ste dag na mijn ei dus... dag 32
Debbie volgens mij hoeft dit niet zo te zijn, er was laatst iets over in het gedeelte: miskramen. Heb hem ff voor je opgezocht: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=15378