Ik dus aan de tandarts. Je komt er (bijna) nooit weg met een gevoel van hé alles was ok. Je doet thuis nog zo je best om goed te poetsen, spoelen en flossen. Hoe ze het doen weet ik niet, maar elke keer vinden ze wel een gaatje, een tand die eruit moet of iets anders. En anders maken ze wel een röngenfoto om te kijken of er niet iets verstopt zit. En zeer dat het doet, nooit kan het zonder pijn en/of ongemakt. En daarbij is het zo duur. De verzekering betaald natuurlijk wel een deel, maar je moet je onwijs bijverzekeren wil je alle kosten indekken. Oei wat heb ik een hekel aan de tandarts. Terwijl de man best wel aardig is.
Aan mensen die hun kleine hondje aankleden alsof het een popje is en ze dan ook nog eens allerlei sieraden omdoen en nagellak en weet ik wat nog meer niet aansmeren bij dat diertje, mensen het is een hond, geen mannequin....
3 dingen !! - ook de tandarts! vind het VRE-SE-LIJK!!! brrrrr - ook die kleine hondjes die opgetut worden (nou ja, de mensen die dat doen dan, hondje kan er niks aan doen) - bemoeizuchtige (schoon)ouders.. daar hebben we hier mee te maken... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *stoom uit mijn oren*
vroeg opstaan... tandarts bemoeizuchtige mensen schoonmoeders winkelen eten wat niet warm genoeg is ( lauw eten freet ik echt niet op) das zou het eerste wat me te binnen schiet
Whaha! Ik moet er eigenlijk niet om lachen want het is hartstikke zielig voor die hondjes, maar ik kan zo'n hondje en vooral dat baasje absoluut niet meer serieus nemen als ik zoiets zie. En dan helemaal wanneer het hondje ook nog in een soort kinderwagentje zit! Verschrikkelijk!
Oja die tandarts, je betaald je scheel aan die mensen terwijl je je tanden gratis hebt gekregen!! Kruimels in bed, vreselijk. Zand in het huis als ik net gestofzuigd heb!
bloedprikken helaas 2 jaar geleden heeeeeel vaak moeten doen 2 keer per week grrrr Wakker gemaakt worden door het licht aan te doen. Collega`s die geen moet uitvreten en te laat komen en als eerste met hun jas aan gaan
Lang wakker liggen omdat je moet plassen. Maar elke keer weer in de valt trapt dat je denkt weer in slaap te kunnen vallen. NOT
Heel herkenbaar! @ allen - Grappig zo'n topic waar je vreemd genoeg vrolijk wordt van de dingen waar iedereen een hekel aan heeft! Leuk om te lezen!
Mijn katten die hun kont overal parkeren en lekker gaan zitten krabben waar ik net de hele zooi schoon heb. Kruimels in bed. vieze was Strijken.
afwassen!!! wij hebben geen afwas machine en na al die jaren komt nu elke dag de stoom uit mijn oren. In ons nieuwe huis (hopenlijk ooit) is dat het eerste wat erin komt! Monteurs, en wel hierom: Je krijgt altijd een tijd waartussen ze komen bij tussen 13:00-17:00 en als je dan gaat zitten wachten komen ze standaard om 17:30 of zo en mocht je per ongeluk een keer eventjes weg zijn dan zijn ze er om 13:00! aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Mensen die hun hond op het voetpad laten kakken (alsof het de normaalste zaak van de wereld is) En dan geen klein keuteltje he... Pfff het stoom komt weer uit mn oren!
- vloeken! - gezeur (van man, kinderen, werk of wat dan ook) - endoscopisch onderzoek - 'naast' grijpen (chips op, melk op, wc papier op etc) - dommigheid
Verjaardagen (of andere bijeenkomsten) waar je niemand kent... Voel me dan zoooooo onzeker. Dat gevoel haat ik echt. Dan nog liever 10 sollicitatiegesprekken, al word ik daar ook niet vrolijk van
-aan regen, wind en kou -etensresten in de wasbak -aan onze middeleeuwse breedbeeld tv -Hart van Nederland