Ik heb iets in de aanbieding gezien bij Makro, 20 euro goedkoper dan in een normale winkel. Best de moeite waard dus, maar ik heb geen pasje... Ik ken ook niemand die een pasje heeft, heb ik dan gewoon pech of is er een andere manier om toch bij Makro dat ene product te kopen? Ik vrees het ergste, maar proberen kan altijd ...
zover ik weet heb je echt een pasje nodig. Je moet namelijk bij binnenkomst je pasje laten zien. Heb je wel rekening gehouden met de btw die er nog bij komt. Zo hadden wij namelijk ook en keer iets gezien dat veel goedkoper was (leek). Achteraf was het zelfs nog duurder dan in de winkel.
Nee, je kunt niet naar binnen zonder pasje. Iemand met pasje kan je wel machtigen door even een briefje te schrijven. Zoiets was het geloof ik.
Je moet een pasje hebben van de Makro om er naar binnen te kunnen en te kopen. Heeft je bedrijf waar jij of je partner werkt geen pasje?
Met btw erbij is het dus 20 euro goedkoper . Dat machtigen zou een optie zijn, maar we kennen dus niemand helaas, ook niet via het bedrijf. Nou, dan heb ik gewoon een keertje pech, het was het proberen waard .
Je hebt een machtingsformulier nodig als je een pasje leent en niet zomaar een briefje. Het is dat ik deze week er niet meer kom anders had ik het wel voor je willen halen...
over het machtigen: Hier lenen we weleens het pasje van m'n schoonzus, maar een machtigings briefje ofzo hebben we nooit nodig gehad. We komen zonder problemen binnen met haar pasje. @ts: Hopelijk vind je nog iemand
Bij het naar binnen gaan heb je het nodig, maar bij de kassa met afrekenen ook weer. Gaat dus niet lukken, maar wie weet wil iemand je hier helpen die in de buurt woont. Geen idee waar je woont .