krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mooioema, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mooioema

mooioema Lid

15 okt 2011
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden , ben net pas zwanger net ondekt dus 4 weken en heb krampen nu ben ik onwijs bang :( wie Heeft dit ook?

2. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Ik kwam er achter dat ik zwanger was met 5 weken tot 9 weken heb ik krampen en pijnen gehad. En op dit moment ben ik 30 weken zwanger.. Zegt niks dus en bang zijn heeft weinig zin, stress is juist slecht! Kan de innesteling zijn en daarna krijg je bandenpijntjes... Vergeet niet dat er heel wat in je lichaam gebeurt..

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het kan zomaar komen, omdat er wat groeit in je buik..
    De VK van mijn zusje had gezegd: als je EN bloed EN krampen hebt, dan is het vaak foute boel. Maar losstaand kan het ook voorkomen bij een normale zwangerschap..
    Maar kan me voorstellen dat je even bang bent. En je kunt ook niet meer doen dan afwachten..

Succes!

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Zijn het niet gewoon darmkrampen? Je darmen krijgen veel te verduren.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik had de eerste dagen ook echt krampen alsof ik ongesteld moest worden, je baarmoeder is al druk aan het werk en dus is dat heel normaal!

6. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik weet wel dat voordat ik een test deed, had ik onwijs harde krampen. normaal had ik nooit zulke krampen bij mijn menstruatie.
    ik lag op de bank en kon me echt niet bewegen van de pijn. toen had ik een vermoeden dat ik zwanger was :)
    het hoef dus niet slecht te zijn hoor, er zit wat in je baarmoeder en dat rekt een beetje uit allemaal.
    maar als je het zelf niet vertrouwd, dan zou ik even langs de huisarts gaan. met stress lopen heeft geen zin en is zo zonde van deze mooie periode!

Deel Deze Pagina