Hoi allemaal, Ik heb me vandaag voorgesteld in het juiste topic. Nieuw gezicht dus. Ik zit een beetje met de volgende vraag en hoop dat jullie tips hebben. Ik heb nu 2 miskramen gehad (en waarschijnlijk tussen deze 2 nog een vroege miskraam, maar weet dat niet zeker) We hebben binnenkort een afspraak bij de gynaecoloog en gaan dan praten over onderzoeken. De gynaecoloog gaf aan dat we n.a.v. de miskramen onderzoeken kunnen doen, we moesten zelf alvast eens nadenken welke onderzoeken we zelf zouden willen doen. Hij zal natuurlijk zelf ook het een en ander voorstellen. We hebben op zich een fijne gynaecoloog die overal voor open staat dus voorstellen kan altijd. Hij zal dan samen met ons bepalen of het zinvol is of niet . Maar ik heb eigenlijk nog geen idee, is hier misschien iemand met ervaring? of met een goede tip? Ik ga me natuurlijk voor de tijd nog inlezen, heb ook wat websites gekregen, maar wilde het hier gewoon eens vragen aan de ervaringsdeskundigen
Ik zou je sowieso laten onderzoeken op stollingsafwijkingen, op je schildklier en een chromosoom onderzoek bij jou en je partner.
Ik ben na 2 mk getest op een aantal stollingsafwijkingen en we hebben beide een chromosoomonderzoek gehad. Vrij standaard volgens mij. Na de 4e ben ik bij een mk spreekuur op nog meer stollingsafwijkingen getest en een aantal auto immuunafwijkingen. Via de huisarts is b12 ook nog getest. Helaas is er niets uitgekomen, maar krijg wel medicatie om te proberen als ik zwanger ben.