Dag lieve mensen, wij zijn nog volop aan het rouwen om ons zoontje Milan* wat wij op 25 november 2006 na 28 weken zwangerschap en 2 uur en 24 minuten leven naar de hemel hebben moeten laten gaan. Daar komt veel onbegrip en verdriet bij kijken. En dan zo opeens zonder na de bevalling ooit een keer te hebben gemenstrueerd had ik vanacht een droom over een engel. Die zei zegen mij: jij moet morgenochtend een zwangerschapstest doen en zij zei wie weet.....? Ik heb dat dus vanmorgen gedaan om dat ik gelovig ben. En weet je wat mijn test was postitief. Ik heb de test voor de zekerheid meegenomen naar de huisarts en die zei ook dat de test positief was. Daar komt verdriet, angst en heel veel blijdschap ineens bij elkaar. Wij hopen dat deze zwangerschap helemaal voldragen mag zijn, en dat wij over nu nog 8 maanden een gezond en levend kindje op de wereld mogen zetten. Wat altijd in ons midden zal blijven. Liefs linda en een vlinderkus van Milan*
Pfoeh, wat vreselijk dat jullie je zoontje Milan moeten hebben laten gaan.. Misschien is het n geschenk van hem aan jullie? Moge Milan in de vlindertuin rondfladderen en waken over zn zusje/broertje. Succes met jullie zwangerschap!
wat vreselijk van jullie zoontje maar wat een schitterend verhaal van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoi Linda, geweldig meis gefeliciteerd, probeer zoveel mogelijk te genieten, ik weet dat het moeilijk is, verdriet en vreugde liggen idd heel dicht bij elkaar..Deze keer komt het vast goed daar gaan we gewoon voor! Milan* zal waken over dit kindje, een mooier beschermengeltje bestaat niet! als je misschien een keer wil praten of ervaringen wil delen mag je me altijd een pbtje sturen... Geniet, liefs Petra en een vlinderkus voor Milan* van Kylian*
Gefeliciteerd, op deze wijze een boodschap door krijgen moet geluk betekenen. Ik wens je tijdens je zwangerschap veel geluk, plezier , gezondheid en in de moelijke momenten sterkte. lizzie
wat erg van jullie kindje! maar ook wel heel bijzonder die droom! en dan vooral die pos test... je schreef niet gemenstrueerd te hebben na de bevalling eind nov... weet je ook niet nu hoelang je zwanger bent dan? ik hoop dat deze keer alles goed zal gaan! maar wat een moeilijke tijd zooo dubbel
Wat een mooi verhaal over de engel! Sterkte met het verlies van jullie zoon Milan. Ik hoop dat je een heel fijne zwangerschap zult hebben en alles goed mag gaan!
wow wat een droom, het is een kadootje van Milan die iemand stuurt op jullie te gaan passen en om jullie een beetje blijdschap te geven, dat MOET wel.. en dan zo'n droom erbij.. Het verdriet van Milan gaat nooit weg...ik hoop dat deze bij jullie mag blijven en dat Milan over jullie zal waken. Sterkte met alles!
Jeetje meis wat een verwarring en verwondering tegelijk! Zeker weten dat jullie mannetje als een beschermengeltje over jullie kindje en over jullie zal waken! Dit wordt vast een prachtmensje! Veel geluk en geloof. Liefs Noor
Van harte meis. Ik weet zeker dat Milan je in de gaten houdt! Probeer ervan te genieten. Liefs, mussie
Ik hoop met jullie mee dat jullie nu wel een voldragen zwangerschap krijgen, en dat jullie zometten volop kunnen genieten van jullie kindje. Gefeliciteerd. Liefs Jolie
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ook heel veel sterkte! Wat een bijzondere droom heb je gehad, daar krijg ik kippevel van! Ik hoop dat je straks ook weer kunt gaan genieten van je zwangerschap en het verlies van Milan een plaatsje kunt geven ondanks dat je dit nooit zult vergeten. Liefs Jessica