Verdriet en Hoop.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monique27, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dikke knuffel lieverd...

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Warme knuffel en veel sterkte toegewenst in deze moeilijke dagen...

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Monique, ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik snap namelijk heel erg goed wat je bedoeld, ik was er ook in de buurt. Ik woon in Nijverdal (dat is de gemeente waar het gebeurd is). Mijn achterneef met zijn vrouw zijn zelfs kennissen van hun....het is verschrikkelijk, wat er gebeurd is. Heb zo'n medelij met haar man, 3 kinderen en zeker ook haar moeder.

In 1 woord: VERSCHRIKKELIJK

Ik hoop voor jou (en mij natuurlijk) dat we een posi test hebben deze maand, en weer iets hebben om te lachen!

Liefs,
    Natasja

4. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik had het ook al gehoord, woon er ook in de buurt. Verschrikkelijk gewoon! Ik hoop voor je dat je positief test en dat je daardoor tenminste afleiding hebt en de wereld wat zonniger kunt zien! Sterkte!

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Monique, ik wens je heel veel sterkte, dikke knuffel meid!
    En hoop moet je altijd blijven houden! Ik hoop voor je dat je ondanks dit verdriet binnenkort een lichtpuntje mag hebben door een positieve test.

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Iedereen ontzettend bedankt voor de steun.

Je weet dat dit bij het leven hoort, maar wat komen dat soort dingen altijd hard aan zeg.
    We hadden zo naar deze rally uitgekeken, is altijd elk jaar een geweldige rally.
    Als zoiets dan zo plotseling stopt en dan ook nog op zo'n gruwelijke manier, dan is plots alles anders.

Ik raap mezelf weer bij elkaar en ga straks lekker werken.
    Probeer me ook weer op mezelf te gaan richten, maar denk dat ik morgen of vandaag gewoon ongi ga worden.
    En dat zal deze keer minder verdriet opleveren, want ik ben er tenminste nog.

Groetjes en bedankt allemaal nogmaals
    Monique

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Sorry meidje, dit topicje even nt gezien !!! Ik wil je de allerliefste knuf van de wereld geven en hoop dat dit je een beetje tot steun kan zijn ! xxxliefsxxx

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Een hele dikke knuffel voor jou!

Liefs An ;)

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik zit achter het forum en m'n lief zit momenteel op RTL7 te kijken naar het programma Rallysport.
    Ze laten een foto zien van haar en een kort fimpje van de auto met haar en haar man .ter nagedachtenis.en mooie muziek erbij.
    Ik vond het mooi en ingetogen gedaan.
    Het verlies is groot en ontzettend triest natuurlijk voor alle nabestaanden.

Liefs,

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik heb het ook gezien ja.
    Heeft Frank (presentator) mooi gedaan.

Kippevel om mijn armen hoor dat wel.
    Zal wel vreemd worden de volgende rally, 7 okt in Barneveld.
    Maar gelukkig is de rust weer weder gekeerd en begint het langzaam een plaatsje te krijgen.

Groetjes Monique

ps: zal de volgende keer wel eens naar jullie zwaaien, als ik in beeld kom ;)

Deel Deze Pagina