Verdriet en onzekerheid ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Suzepuus, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend joh! En dat gekke gevoel herken ik hoor. Of je het ergens aan kunt herkennen? Ik ga er maar vanuit van niet. Dat vind ik zelf de veiligste oplossing. De utrogestan en ook de andere hormonen kunnen je allerlei zwangerschapskwaaltjes geven, maar dat betekent helaas niks. Ik wou dat ik het mooier kon maken, maar er zit niks anders op dan te wachten tot je mag testen. Dat zal srond 3 augustus zijn?

Maar 8 cellig! Wauw, dat geeft hoop. En 4 van de 5 bevrucht ook!

2. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag diarree gehad. Daardoor kreeg ik het gevoel dat mijn lichaam het af ging stoten. Is achtcellig goed ja? Je merkt het, ik ben onzeker. Zou het liefste de hele dag een soort infolijn willen bellen. Het is nog niet zeker of er wat in de vriezer gaat. Dat vind ik ook eng....

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Achtcellig is prima, heb ik ook gehad, de vorige keer eentje van 6 cellen. Als je t leuk vindt: ik heb de vorige keer een blog bijgehouden hier op deze site, oa een verslagje van de wachtweken en hoe ik dat toen heb ervaren. Staat volgens mij een linkje hierboven mijn post aan de rechterkant onder mijn woonplaats etc.

4. OurBabyDream

22 jul 2013
    21
    0
    0
    Tiel

Hoi Suzepuus,
    Ik had afgelopen woensdag ook de punctie. Dat emotionele ken ik wel!
    Huilde om alles!!!

Hoe is het gegaan?
    Zaterdag was bij mij de terugplaatsing.
    Heb nog wel wat pijn in mijn buik, omdat ze mijn eierstok aan de rechterkant 2x hebben aangeprikt. Binnendoor deed het veel te veel pijn.
    Nu is het afwachten!

xxx Krista

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    spannend hoor maar ze hebben een goeie terug gesplaatst wel fijn dat er nog 3 zijn die ze misschien kunnen invriezen,

dat je diaree had kan ook door de wamte komen en zijn wel meer mensen die met het warme weer even een paar uurtjes niet fit zijn (hopelijk steld dat het je gerust )

succes met afwachten ga voor je duimen !!!

6. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals Wolffje ook al zegt. Het is warm weer. Ik heb al verschillende mensen gehoord die buikklachten hadden. En wat dacht je van de spanning. Die kan ook op je darmen werken.
    Wanneer hoor je of er nog iets de vriezer in kan?
    En die onzekerheid is echt niet gek hoor. Ik vroeg me na mijn 1e terugplaatsing ook van alles af:
    Zit mijn broek niet te strak?
    Kan ik een paracetamolletje nemen?
    Eet ik wel voldoende en gezond?
    Zitten die bolletjes wel goed?
    Klopt het wel wat ik voel?

Dus ik herken je onzekerheid. Kan het helaas niet wegnemen. Maar praat gerust hier van je af. Met zijn allen weten we veel ;)

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

oooh warmte en diarree?? check!
    en als ik dan weer zit te zenuwen voor komende behandelingen dan kan ik binnen 10 tellen naar de wc rennen....

succes met de wachtdagen!

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hier nog een, en afgelopen zaterdag op zondat nacht veeeeel op het toilet gezeten :(

9. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nu twee keer per dag naar de wc ;). Verder steekt het een beetje in mijn buik. Als ik er veel over nadenk word ik gek. Mijn borsten doen ook zeer, dat is vast van de utrogestan.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb nu, 6 dagen na tp, menstruatie-achtige pijn.. :(
    Wordt er zo onzeker van.. De eerste keer kwam mijn ongi op 13 dagen na tp, de tweede keer 10 dagen na tp. De vorige keer werd ik gek van onzekerheid en heb ik op dag 9 getest, toen gelukkig positief maar voelde me zo slecht dat ik wilde weten waar ik aan toe was.
    Nu haat ik die onzekerheid weer.. Pfff.
    Wil deze vrijdag testen, dan is het 9 dagen na tp.

11. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen we geen vriendjes op facebook worden ofzo en elkaar steunen ;)

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zou leuk zijn maar niemand weet dat we hierin zitten enzo, dus vandaar dat ik alles deel via zp :)

13. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hopelijk kun je je inhouden en nog meer hopelijk dat je niet ongie word, ik zou ook gek worden in die situatie is nog maar afwachten hoe is dan ben, rustig aan doen hoor

14. OurBabyDream

22 jul 2013
    21
    0
    0
    Tiel
    Ik heb precies dezelfde 'klachten' Suzepuus! Denk inderdaad dat het komt van de utrogestan!

Enne die diarree had ik dus ook... Was vast de warmte!
    Ben nu dus heel blij met een dagje minder warm!

Hoe is het het verder bij jou nu?

xxx krista

15. OurBabyDream

22 jul 2013
    21
    0
    0
    Tiel
    Hoi Suzepuus,
    als je wilt mag je me toevoegen op facebook.
    Krista Huysman Tiel

Groetjes,
    krista

16. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh de eerste wachtweek overleefd! De terugplaatsing is nu een week geleden. Sinds twee dagen heb heb ik veel afscheiding, doorzichtig en dun. Het is erg nattig. Is dit een teken dat er een menstruatie komt? Pfff zo onzeker.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik weet t niet... Zegt mij niks en ik heb beide meegemaakt.
    Tweede week is de pittigste week. Succes!!

18. pippeke

pippeke Niet meer actief

vreselijk die wachtweken zeg!
    Je gaat dan natuurlijk bij elk gevoeletje je hoofd op hol brengen! Heb het nog niet meegemaakt maar kan het me helemaal voorstellen!

Succes hoor!

19. OurBabyDream

22 jul 2013
    21
    0
    0
    Tiel

Dat heb ik ook!

Ik ben de laatste 2 dagen echt vreselijk misselijk!
    Na alles wat ik eet krijg ik zuurbranden en moet ik moeite doen om het binnen te houden.
    Ook drinken is minder... weer zuurbranden... Gelukkig is het bij melk wat minder, dus dat wordt veel melk drinken!

Het is nu afwachten geblazen!! Zaterdag mag ik testen!

20. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je toegevoegd op facebook;)

Deel Deze Pagina