hoi allemaal, ik probeer heel internet af te zoeken maar ik kom niet heel erg ver... wij zijn op dit moment al een tijdje bezig met ivf mbv een eiceldonor, onze donor is 40 jaar. in het ziekenhuis (Erasmus mc) hebben ze bij onze eerste poging verteld dat wij iedere keer bij een terugplaatsing maar 1 embryo mochten laten plaatsen en als je boven de 36 bent mag je er 2 laten plaatsen, nu hoor ik van verschillende mensen dat het aan de leeftijd van de donor ligt of je 2 embro's teruggeplaatst mag krijgen! aangezien onze donor boven de 36 is en het slagingspercentage ook aan de leeftijd van de donor ligt lijkt mij dat we recht hebben op tp met 2 embryo's. wie kan ons helpen, ik ben eigenlijk op zoek naar hoe het in de wet geregeld is, zodat ik het echt zwart op wit heb, maar iedereen die het denkt te weten is welkom om te antwoorden
ik vergeet nog te zeggen dat ik een stuk had gelezen op een site van een belgisch ziekenhuis en daar stond wel in dat het aantal embryo's met de leeftijd van donor te maken heeft
hoi roodborstje, wij hebben de eerste keer ( dus verse, 2 tp gekregen maar met cryos maar 1 tp..ze zeiden tegen ons ook dat als we 36 waren we er wel 2 terug kregen.