Wat moet dat een vreselijk nieuws zijn geweest voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd. *knuffel*
Wat een verschrikkelijk bericht. Probeer er voor elkaar te zijn en probeer te genieten van de momenten samen. Ik hoop dat hij nog een hele tijd bij jullie kan blijven. 4 jaar geleden kreeg m'n moeder dezelfde diagnose met dezelfde uitzaaiingen. Ik weet dus wat het is. Sterkte meid.
Heel veel sterke! Ik weet dat die klap heel hard aan komt,mijn vader had 2 jaar geleden dezelfde klachten en bleek strottenhoofd kanker. Gelukkig geen uitzaaiingen en voor nu "genezen". Heel veel sterkte en kracht meid!
Vreselijk, veel sterkte! Mijn vader is vorig jaar overleden na 9 maanden ziek zijn. Is echt een rotziekte
Wat een vreselijk nieuws voor jullie. Heel veel sterkte gewenst voor nu en voor in de toekomst. Hopelijk is hij te behandelen.
Wat erg, sterkte voor jullie allemaal. Het is een kloteziekte, ik heb zelf in 2011 mijn vader verloren aan longkanker. Hij mocht ook maar 60 jaar worden. Er staat jullie een heel traject te wachten. Als je behoefte hebt aan verder praten, mag je me altijd pben.
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen voor nu en de toekomst. Helaas een soortgelijk verhaal hier. Vier weken geleden is mijn vader onverwachts opgenomen omdat hij zich niet zo goed voelde en koorts had. Na een ct-scan kregen we twee weken geleden te horen dat hij slokdarmkanker heeft met uitzaaiingen naar de maag. De oncoloog was erg positief en zei dat mijn vader zich vooral geen zorgen moest maken. Omdat we in een streekziekenhuis waren, is hij door gestuurd naar een UMC en daar heeft hij afgelopen woensdag een petscan gehad. Gisterochtend moesten we komen voor de uitslag. Helaas is er een uitzaaiing gezien in de lymfeklier bij de aorta. Hij kan niet meer geopereerd worden. Levensverwachting minder dan een half jaar... Ik schrijf dit nu heel koel, maar ik dacht dat ik dood ging toen ik het hoorde. Zo onwerkelijk... Gistermiddag werd mijn vader gebeld door de zelfde chirurg uit het UMC. Ze hadden met een "werkgroepje" de scan nogmaals bekeken en wat blijkt? De uitzaaiing zit helemaal niet bij de aorta, maar vlak bij de tumor in de slokdarm/maag. De radioloog had gezegd "maar die kun je er dan toch zo bij meenemen? " Dus de chirurg vertelde dat mijn vader toch wel te opereren is. Volgende week beginnen ze met 6 weken chemo en bestraling. Dan 6 weken rust en dan operatie. Zelf zegt hij dat hij na het bericht van de ochtend, eigenlijk al bezig was in zijn hoofd met hoe alles geregeld moest gaan worden met begrafenis etc. Nu zegt hij "ik heb een 2e kans gekregen en die pak ik met beide handen aan" Ik hoop voor jou dat alles nog een goede kant op gaat. Als je behoefte hebt om te praten, een pb mag je altijd sturen!