Het is inderdaad een rotziekte! Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je iedereen die dierbaar is!
Wat een schrik en wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte gewenst in de onzekere tijd die nu is aangebroken. Ik hoop dat jullie veel troost bij elkaar zullen/kunnen vinden!
Dat is heel verdrietig. Mijn moeder heeft/ had ook longkanker, maar dan wel zonder die uitzaaiingen in één van de rechterkwabben. Het is 3,5 jaar geleden dat dit ontdekt werd en ze heeft er gelijk chemo's en bestralingen voor gekregen en het heeft gewerkt. Er ontstond littekenweefsel en sindsdien staat het stil, het gebeurd niks. Ze krijgt elk half jaar nu nog een scan van haar lichaam. Afgelopen dinsdag heeft ze er ook weer één gehad waarvan ze komende dinsdag de uitslag weer krijgt. Ik ga er vanuit dat het dit keer weer goed is... Na 5 jaar mag ze zichzelf schoon en kankervrij noemen. Het kan dus ook goed aflopen. Ik hoop van harte dat dit met jouw vader ook mag gebeuren. Ik wens jou, je vader en overige familie er heel veel sterkte bij, voor dat wat nog komen gaat. Mijn eigen vader daarentegen is 2 maanden geleden overleden aan de gevolgen van melanoomkanker. Dit is een agressieve vorm van huidkanker wat in de meeste gevallen dodelijk is. En hij heeft tot het laatst gevochten voor zijn leven, hij wilde zo graag nog verder leven, maar die kanker was helaas sterker. Hij is op zijn 65e verjaardag begraven. Maar ik geloof dat ik hem in de hemel weer zie. Ik hoop dat dit jullie deze ellende allemaal bespaard mag blijven.
Heel veel sterkte en kracht toegwenst de komende tijd. 🌹🌹🌹 Haal alles uit de kostbare tijd die je nog hebt met je vader en spreek alles uit. En maak nog mooie nieuwe herinneringen natuurlijk.
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden.. Ik zal er als ik er behoefte aan heb zeker gebruik van maken van de dames die ik mag pb'en. Het ergste nu is de onzekerheid. hoelang nog? kunnen ze nog wat doen? Je staat zo machteloos toe te kijken, hij heeft verdriet, en niemand kan hem die onzekerheid, de angst wegnemen. Het is echt gewoon fucked up.
Heel veel sterkte gewenst! Het is inderdaad een k..ziekte. Als je klachten krijgt, is het vaak al te laat.