Wat ontzettend verdrietig! Ik wens jullie heel veel sterkte. Knap en dapper dat jullie deze moeilijke beslissing hebben durven nemen voor je mooie meisje... *knuffel*
Wat verschikkelijk Heel veel sterkte.... Misschien dat jullie via stichting make a memory een mooie foto als herinnering kunnen krijgen aan jullie meisje?
Heel veel sterkte met deze moeilijke en eigenlijk onmogelijke beslissing Wij hebben 12 jaar geleden ook deze keuze moeten maken omdat ons zoontje een open ruggetje en open scgedeltje had
Heel heel heel veel sterkte, en idd maak foto's voor het rouwproces, oh meid wat zullen jullie een moeilijke tijd meemaken!!!
ik wil jullie heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd. In januari is ons hetzelfde overkomen. Ons meisje Evelien bleek ook een waterhoofd en een open ruggetje te hebben. Wij vonden het nemen van de beslissing ook heel moeilijk. ik vond de bevalling een heel mooi moment. We hebben veel foto's gemaakt waar ik nog vaak naar kijk. Hebben jullie al een naam voor jullie meisje? Heel veel sterkte
Jeetje meid, wat is het toch soms oneerlijk allemaal he. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Jee wat oneerlijk om zo'n verdrietig nieuws te krijgen Ik ken iemand die het ook heeft meegemaakt en zij hebben na de bevalling ook foto's gemaakt en afdrukken van handjes en voetjes. Ontzettend veel sterkte!!
Bedankt voor jullie lieve reacties. We zijn vandaag bij de Gynaecoloog geweest en vanavond gaat het dan echt beginnen met een pil, wat ben ik hier bang voor. Zaterdag ochtend worden we in het ziekenhuis verwacht voor de bevalling.
goh meid,kan me helemaal vinden in je verhaal. wij hebben dit ook moeten beslissen in april dit jaar,we waren na 13 maanden eindelijk zwanger van een dochtertje,op de 20 weken echo heeft de gyné gezien dat ze een open rugje had maar bij ons had ons meisje nog geen waterhoofdje,we vroegen ons af hoe dat kon komen hebben lang van op voorhand foliumzuur genomen alles gedaan wat we moesten,het lag aan geen van beiden maar toch hadden we het maar.de bevalling zelf zag ik ook enorm tegen op,pfff... hetgeen ik nu zal zeggen is mss raar é,maar wij hebben die moment veel zitten lachen tussendoor,maar anders gingen we er beiden niet doorraken en gingen we beiden in een hele diepe put vallen.maar als we het nieuws hadden vernomen hebben we beiden zitten wenen,en veel gebabbeld met elkaar,zijn heel veel naar elkaar toegegroeid. als je het kan/wil neem er foto'tjes van ik vond dat ook raar in het begin als ze mij dit vertelden en moet zeggen hier bij ons hangen er van ons Engeltje drie foto'tjes boven ons bed en ben er zo fier op. als je kan neem je kleintje ook in je armen echt wij hebben dit ook gedaan en als we het nie gingen gedaan hebben ging ik er heel veel spijt van gehad hebben. maar ieder moet dit uitmaken voor zich natuurlijk. meid wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze heel moeilijke tijd en neem alle tijd dat je nodig hebt! dikke knuf
Lieve Gizje, Ben heel benieuwd hoe het nu is. Hoe is de bevalling gegaan? Heb je veel begeleiding en steun uit het ziekenhuis gehad? heb je mooie foto's van je prinsesje kunnen maken? Misschien vreemde vragen, maar ik denk aan je. Liefs Me24