Zondag ochtend net voor 4 uur ben ik bevallen van een heel mooi meisje: Maaike We hebben nog uren met haar op de kamer doorgebracht om afscheid te kunnen nemen. Zoveel uiterlijke kenmerken van ons waren al terug te vinden bij haar.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Gecondoleerd met het verlies. Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie op veel steun van naasten kunnen rekenen.
ook van mij proficiat met jullie dochtertje maar ook heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode. dikke knuffel
Wat een ontzettend verdrietig verhaal zeg...heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies. Elmo
wat verschrikkelijk verdrietig......... heel veel sterkte met dit enorme verlies van jullie prachtige dochter Maaike! Liefs Ella
Heel veel sterkte...helaas weet ik hoe het voelt om een kindje te verliezen..... Het is zo vreselijk hard en oneerlijk...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en tegelijk ook gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht voor de tijd die nu komen gaat. En ik wens jullie heel veel geluk voor de toekomst. Je weet t vast al wel, maar ik heb heel veel steun gehad van lieve engeltjes, misschien ook iets voor jou?