Niet kunnen vinden helaas... Aangemeld bij kattenplaza maar helaas... Ik moet mezelf misschien wel gaan voorbereiden op wat komen gaat.. katje dood waarschijnlijk. Hij was al oud en niet echt lekker de laatste dagen. Maar ik zou het zo fijn vinden als ik hem kan steunen (misschien wel helpen als hij pijn heeft) bij de dood.. En ik wil hem zelf begraven mocht dat nodig zijn!
Meid, ik kan het mij zo goed voorstellen. Wij hebben ook drie katten. En die wil ik ook niet missen. Er is al eens 1 dood gegaan en dat was echt een drama voor ons allebei. Laatst was onze kater weg. Mijn man dacht dat hij hem zat. ocht. nog gezien had. Maar goed ik maandags met foto's naar de dierenarts. Was hij gelukkig daar. En jahoor sinds vrijdags! Mannetje had dus de andere gezien. Onze katten hebben trouwens wel een tattoo, maar die was te vervaagd (nog maar 8/9 jaar). Dus misschien toch nog bij de dierenarsten langs met foto's. Ik hoop dat je je scheet snel terug vind in goede gezondheid! Knuffels Monique
Al mijn katten (2 katers, misschien nu nog maar één, en 2 poezen) hebben een chip. Dit hebben wij bewust gedaan omdat we al eerder een poesje kwijt zijn geraakt en echt nooit meer hebben terug gevonden. Ik vind het nu wel lang genoeg geweest dat hij weg is... Getver! Ik moet afleiding zoeken.... Bedankt voor jullie lieve woorden en hoop met mij mee dat hij terug komt! Brussie
Ondanks je chip wel zelf af en toe even bellen hoor! soms gebeurd het dat ze pas veel later checken of een gevondne kat gechipt is. en als hij dood gevonden word checken ze ook heel vaak of hij een chip heeft. althans.. als hij dus word opgehaald door de dierenambu of iets dergelijks. geen fijn nieuws.. maar wel nieuws in dat geval.
hey meid ik vind het verschrikkelijk erg voor je. wij hebben zelf ook 3katten. nu heeft onze flappy (1jaar en half oud) de liefste van allemaal, zijn linkerachterpoot gebroken. deze moet dus geopereerd worden omdat er scherpe hoekjes zijn. Maar de operatie gaat ons 600 kosten pfff weet echt niet waar ik dat geld moet vandaan toveren. ik kan ons flapke ni zo zien, hij ligt altij bij me is heel lief en ik vertroetel hem enorm. maar wat moet ik nu doen? ik overweeg om een lening bij de bank te doen zodat we de operatie kunnen betalen en kunnen laten uitvoeren. pfff zulke dieren kunnen toch echt je hartje veroveren he xxxx
Kater nog steeds weg... en het is zoooo koud Ik heb ook nog geinformeerd bij de gemeente, wat zij doen met gevonden beesten langs de weg.. Gooien ze die op de groote hoop of gaan ze naar een stichting of zo (bv Amivedi). De meneer van de gemeente wist het niet zeker maar gaat het voor mij opzoeken omdat ik nogal van slag ben. Lief he PrutskeKim: Is er niet een mogelijkheid de rekening in termijnen te betalen? Bij onze dierenarts kan dit namelijk wel! Hij vindt het namelijk niet nodig dat dieren moeten lijden, ook niet hun baasje! Dus misschien een idee om te vragen of het mogenlijk is in termijnen te betalen! Ik hoop 't wel voor je! Ik ben nog steeds verdrietig en baal van het weer (ziet er wel heel mooi uit maar dan wil ik wel mijn kat terug!)
Katten redden zich vaak erg goed alleen, ook in sneeuw. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Die vinden vaak de meest fijne en warme plekjes. Over het sterven: katten sterven juist graag alleen. Ze gaan dan op pad en zoeken een plekje op om heen te gaan. Dat zit in hun natuur. Het kan dat je kat dit nu heeft gedaan. Dus ook dat is niet zielig voor je kat, dat hij alleen is. Het is meer dat jij dat gevoel hebt. Mensen willen namelijk wel samen zijn. Sterkte ermee,
kan wel in termijnen meestal en anders zijn er ook dierenartsen die dieren helpen zonder geld te vragen omdat zij vinden dat ook al heeft het baasje geen geld voor zo iets duurs het dier moet tog geholpen wordne
@brussie nee dit is dus niet mogelijk spijtig genoeg anders was ie al lang geopereerd. dus ja moet ik maar een oplossing zien te vinden. ach meid ik hoop echt dat jouw poesje ergens momenteel is ondergebracht en dat ze deze snel komen trug brengen. want het is echt een deel van je leven dat je niet zomaar kwijt wil heel veel sterkte xxx
Hmm dan ozu ik toch eens een andere dierenarts polsen.. want ik vind het nogal triest als je om die reden je diertje niet kan helpen nog niet eens speciaal van jou.. maar vind het nogal lam dat zo'n dierenarts niet 200% zn best wil doen om het arme beest weer op de been eh.. poot te helpen.
ja maar dit is een dierenkliniek en ja daar doen ze niet aan krediet... dus ja. maar men flappy gaat onder het mes hoor. al moet ik een lening bij de bank doen maakt me ni uit. ik laat het niet zo... groetjes
Ik zou ook een andere dierenarts proberen. De dierenarts van mijn katten (nu nog 3) zou het desnoods gratis doen! Kater nog niet terug.. Wel weet ik nu dat we een zoontje erbij krijgen! Da's wel weer leuk nieuws toch?
Vreselijk als je je beest kwijt bent Klote dat je kater nog steeds niet terug is! Heb je al papieren met een foto van hem opgehangen (bij dierenarts, buurt supermarkt etc etc?) Misschien een idee om een foto van te kopieeren en bij je in de buurt bij mensen in de brievenbus te doen zodat ze naar hem uit kunnen kijken. Sterkte! Liefs Mirre
Posters zijn allemaal al opgehangen en in brievenbussen gedaan. Gisteravond stond ineens een meneer voor de deur of "die dikke kater" soms van ons was. Die dikke kater heeft ons ook al in de war gebracht ja! Steeds kijken of 't onze kater niet was, terwijl die van ons heel slank is! En toch ga je kijken... Nee, hij is nog steeds niet terug. Alles geprobeerd en gedaan wat we hebben kunnen bedenken. Hij is al VIJF dagen weg!
Wij hebben het ook meegemaakt met onze kat,en ze kwam pas na 4 weken terug,ik weet hoe je je voelt,sterkte ermee
Oh, Brussie....ik blijf hier hopen en duimen dat jullie kater snel weer naar huis komt. (en leuk nieuws, een zoontje! Geniet maar lekker van dat nieuws)