Verdriet om een kat

Discussion in 'De lounge' started by brussie, Feb 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Getver... Hij is al een week weg! En dan ook nog dat rot weer! Zo zielig voor 't beessie dat hij buiten is. Dood of levend.. allebei zielig!

Een van mijn andere poesjes huilt de hele dag.. Ik word er echt verdrietig van en bijna niemand om me heen die begrijpt wat ik bedoel! Men zegt al snel : Tja, katten zoeken nou eenmaal een plekje om te overlijden, da's de natuur.
    Dat weet ik ook wel maar ik wil 'm begraven! Ik wil ook niet meer in onzekerheid zitten.

Sorry dat ik er om blijf zeiken maar ik mis dat beessie!

2. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

Jul 6, 2006
    509
    0
    0
    Assen
    gek verhaal maar een vriend van ons was zijn kat twee weken kwijt
    wat bleek hij was van een dak gevallen recht in een openstaande kliko en heeft daar 2 weken ingezeten 0_o gelukkig is de buurvrouw er achter gekomen en heeft ze het arme beest terug gebracht

maar wie weet zit ie gewoon ergens opgesloten waar ie niet uit kan
    is er iemand in je straat toevallig op vakantie waar ie naar binnen geslopen kan zijn bijvoorbeeld

of is er een gebouw in de buurt onlangs gesloten ?

3. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik weet nog dat ik nog bij mijn ouders woonde wij moeder en dochter hadden.
    Dochter was soms net na de zomer gewoon 6 weken weg waren er eerst twee en werden er elk jaar steeds meer.
    Wij woonden toen bij een natuur gebied en later bleek dus dat ze daar gewoon weken aan het vertoeven was en lekker bezig was met jagen.
    iedere keer als wij dan de dierenambulance belden en het asiel ja hoor een paar dagen later stond ze dan weer voor de deur en sliep vervolgens bijna een week en was daarna weer opper fit.
    Als ik daar nog aan terug denk gekke kat.
    Ze is toen een jaartje of 17 geworden en mijn ouders verhuisden en twee jaar later was ze gewoon weg en nooit meer gevonden .
    Soms gaan oudere zieke dieren op zoek naar een stil donker plekje in of om het huis om daar te sterven. Ik weet het klinkt vreselijk maar dat is hun natuur en daar kun je niet tegen doen . Ik hoop wel dat het bij jullie natuurlijk niet het geval is laat ik dat voorop stelllen, maar heb je idd wel goed in en om het huis gezocht gewoon een plekje waar jij niet bij stil staat dat hij daar kan zitten een donker plekje?

Ik wens je heel veel sterkte is namelijk vreselijk om zo je poezekind kwijt te zijn ik weet er alles van vooral die onzekerheid is vreselijk!

xxx jet

4. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Brussie, goed nieuws een zoon gefeliciteerd. Jammer dat er niet meer goed nieuws is. Ik hoop dat je hem toch nog vind!

Prutskekim, ik zou ook nog een andere dierenarts bellen, wij hebben hier ook twee en daar zit een behoorlijk prijsverschil in. Bij de 1 heb ik altijd het gevoel mee te betalen aan het zomerhuis! Ik zou trouwens ook desnoods naar de bank gaan hoor. Ik kan daar ook niet tegen. Ik vind het al zielig als onze dikke eerst van de verwarming wordt geduwd omdat het gordijn open gaat en vervolgens ook nog van zijn stoel wordt verjaagd!

Knuffels voor alle poezevrienden!

5. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Katerman is nog nooit zo lang van huis geweest, ook niet 2 dagen of zo. Absoluut geen jager! Komt (kwam) altijd thuis om te eten. Ooit zijn we hem 24 uur kwijt geweest, zat hij ergens opgesloten. Maar een hele week! Neej.. nooit

Ik probeer mezelf te laten inzien dat ik hem nooit meer (levend) zal zien. Is moeilijk. Ik krijg het niet zo goed voor elkaar om dat te geloven en het los te laten. Iemand een tip? Ik voel me gewoon klote.

Bedankt voor jullie steun

:cry:

6. Niet meer actief

Brussie, klinkt misschien raar en misschien moet je er ook niets van hebben, maar heb je er al eens aan gedacht om contact op te nemen met een paragnost of dierentolk? Die kunnen namelijk wel contact met je kater leggen en je zo eventueel naar hem toe loodsen.
    Google eens op dierentolk, communicatie met dieren, dierenpraterij etc.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis'!

7. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

May 31, 2006
    228
    0
    16
    @suske:

nu ja normaal ging ik vrijdag naar de bank maar omdat ik haast werd gebeld omdat het slecht ging met mijn grootvader ben ik niet kunnen gaan, dus ga ik na men werk sbiet naar de bank om een lening.
    ik laat ons beestje echt niet zo nog jaren lopen gaat ni echt niet.

@brussie
    ik hoop dat je snel iets hoort.

veel sterkte

groetjes

Share This Page