hallo, hier even in het kort mijn verhaal... mijn vriend en ik zijn al ruim drie jaar bezig om zwanger te worden maar helaas is dat nog steeds niet gelukt hij is gesteraliseerd geweest en heeft dat ongedaan laten maken, die operatie was goed gegaan alleen op 1 of andere manier waren de buisjes weer van elkaar af gegaan, hij heefte en tweede operatie gedaan en die is gelukt! zaad alles is goed maar nu drie jaar later nog steeds niet zwanger... gisteren ben ik bij de huisarts geweest en heb een formulier gekregen voor bloedprikken oa: schildklier hiv en andere soa s chlamydia clusoce enzo enzo. en 6 augustus moet ik bij de gynaecoloog komen, nou is alleen mijn vraag... moet mijn vriend ook mee of kan ik ook gewoon zelf gaan? h groetjes kimberly [/i]
ik denk dat je gewoon zelf kan gaan hoor, en anders bel je even of het wenselijk is dat je partner mee gaat
hallo, ja dat dacht ik ook al maar hoor van een aantal mensen dat het echt noodzakelijk is :s maar aangezien wij een eigen autobedrijf hebben kunnen we die niet elke keer dicht gooien
Meestal kun je gewoon alleen gaan, maar voor een eerste afspraak vond ik het wel fijn dat mijn man ook mee ging. Hier is het bij de zogenaamde evaluatie gesprekken ook zeker gewenst dat de man meekomt.
je kan de eerste keer wel alleen gaan, maar ik heb mijn man meegenomen. en kregen toen giga veel vragen over erfelijke ziektes in de familie enzo en of hij ergens last van had enz enz er zijn misschien ook vragen bij die je niet weet te beantwoorden dus dan is het wel makkelijk als je man/vriend ook mee is. zo'n gesprek duurde bij ons maar een 10 minuten. dus kan je voor die dag dan niet even iemand regelen die dan in de zaak blijft.denk dat het voor je zelf wel prettig is. de verdere afspraken ben ik ook gewoon alleen gegaan. maar vondt de eerste keer wel erg prettig dat mijn man mee was! succes bij de gyn liefs
hoi hoi, ik heb gebeld maar ze zijn dicht maandag kan ik weer bellen dan vraag ik het even. maar een vriendin van mij zat in het zelfde schuitje die heb ik net gebeld die is ook altijd alleen gegaan , voor de zekerheid maandag toch nog maar even bellen ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen
nou ik heb gebeld hoor, en hij hoeft niet mee omdat het inprincippe alleen om mij gaat (hij is gesteraliseerd geweest en heeft dat ongedaan laten maken en alles is nu goed bij hem) dus willen ze gewoon eerst mij nakijken, en naderhand moet hij wel mee bij evt ivf / icsi of wat er dan gebeuren gaat
nou, ben vandaag naar het ziekenhuis geweest om alvast bloed te prikken want de uitslag moet de 6e bij de gyn liggen, maar ik dacht dat een buisje of 2 normaal gesproken genoeg zou zijn... niet dus ik moest er gewoon 13 ja echt waar 13 afgeven (en ik ben zooooo ontzettend bang voor het bloedprikken) ben flauwgevallen en heb (ja beetje raar misschien) overgegeven allemaal van de zenuwe denk ik
ey meid, Ik heb afgelopen maandag ook bloed moeten laten prikken en had ook 9 buisjes. Vond het al erg veel maar zel wel ergens voor nodig zijn
ik heb ook bloed laten prikken maar 3 was genoeg. erg veel vindt ik dat. maar ja zal wel goed wezen hihihi. nou mooi dat je alleen heen kon. succes met alles liefs
Hallo, Ik heb een vraagje en ik hoop, dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb vorige week maandag een inwendig onderzoek gehad. Tijdens de onderzoek had ik nergens last van en zag alles volgens de arts zag het er goed uit. Dezelfde avond begon het al pijn te doen en had ik wat meer afscheiding dan normal. De dag erna was het allemaal wat opgezet en een beetje vurig. Mijn afscheiding was een beetje groen van kleur, ik ben ook een paar dagen na mijn onderzoek ONGI geworden (dag 23 van de cyclus), terwijl mijn cyclus rond de 30 dagen is. Vandaag heb ik het ziekenhuis gebeld en gevraagd of het normaal is? Het enige wat ik te horen kreeg is, dat mijn het niet door het onderzoek kan komen en dat er voor het onderzoek al iets zat en als ik niet meer ONGI ben, moet ik maar naar de huisarts gaan. Ik heb dit soort problemen nog nooit eerder gehad, we zijn allebei al een keer eerder getest voordat we zwanger probeerde te worden en alles was in orde. Is het verstandig om na mijn ONGI langs te gaan bij de huisarts, ook al is het dan al iets minder geworden. Thanks, Angel
Groen klinkt meer als een infectie. Het kan volgens mij echt niet van het ondezoek komen. Als het blijft zou ik ff naar de HA gaan.
Hi, Bedankt voor je antwoord. Ik ben idd naar de huisarts gegaan, ik blijk allergisch te zijn voor glijmiddel. Ik heb medicijnen gekregen Groetjes, Angel
ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, kom ik daar aan de balie kreeg ik te horen dat ze mijn afspraak niet konden vinden in de computer, wat bleek ze hadden een brief gestuurd naar mijn oude adres (waar ik al 6 jaar niet meer woon) en die heeft het ziekenhuis terug gekregen. nu heb ik pas 20 aug weer een afspraak heb iig wel even aan de assistent gevraagd over mijn bloedonderzoeken... en alles was goed nu maar weer de 20ste afwachten :s