Escaperoom feestje thuis

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door nelta, 15 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.321
    8.798
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Onze dochter wordt binnenkort 8 en wil graag een escaperoom feestje houden.
    Op zich een leuk idee, maar ik heb geen zin/tijd om dat helemaal zelf in elkaar te zetten, maar op internet zag ik allerlei kante en klare pakketten voor dit soort feestjes thuis.

    Iemand daar ervaring mee?
     
  2. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.578
    3.804
    113
    Niet de escaperoom versie maar mijn zus was erg te spreken over het wie is de mol feestje van loco hippo. Wel zelf nog eea voorbereiden, maar in principe staat alles heel goed beschreven wat je moet doen.
     
  3. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.380
    3.905
    113
    noord holland
    Ja die van datzelfde bedrijf het 'wie is de mol feestje' (heet iets anders). Die is echt onwijs leuk!! Met oudste zelf gedaan en jongste heeft hem ook bij een klasgenootje gedaan.
    We hebben toen ook nog t escape room feestje gekocht toen oudste ook in groep 8 zat. Ik had echter niet de puf om dit georganiseerd te krijgen. Je moet je er echt wel even over buigen en bij die lukte het me niet goed om t op poten te zetten. Ik denk wel dat hij erg leuk is!
    Ik heb hem dus nog ongebruikt liggen :oops:. Code dus ook nooit opgevraagd.
     
  4. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.321
    8.798
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja die heb ik inderdaad gezien, maar dit klinkt iig positief!
     
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.321
    8.798
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gaat er veel werk in zitten dan?
     
  6. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.321
    8.798
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  7. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.201
    1.033
    113
    Ja, ik heb een feestje van studio kinderfeestje gedaan. Op zich waren de puzzels leuk en divers maar ik vond de filmpjes echt heel langdradig, beroerd geacteerd en ik kreeg het geluid niet hard genoeg. Bovendien zaten er twee foutjes in de puzzels. Wij hebben ons er een beetje zonder filmpjes doorheen geworsteld op een gegeven moment. Mijn zoon werd 7 en dat bleek ook nog wat te jong qua aandachtsspanne van de feestkinderen.
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    https://spyctive-kinderfeestje.nl/?gclid=Cj0KCQiAtrnuBRDXARIsABiN-7B0lCaJS5cOYqWH6qkY273L3pB_Q1CfXamJyWA-V9n_XPHYG2mkiDAaAm6FEALw_wcB

    geen escape room - wel spannend. Jongste dochter heeft die vorig jaar bij een vriendinnetje gedaan. Was super leuk en de ouders waren ook érg enthousiast erover. Zelf dit jaar een feestje van locohippo gedaan (expeditie robinson) was super - maar vergt nog wel wat voorbereiding - ik vind dat je uit de reacties wel kunt halen of het wat voor jullie is of niet.
     
  9. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.380
    3.905
    113
    noord holland
    Ja er gaat echt wel wat voorbereiding in zitten. Je koopt het draaiboek, die echt wel goed omschreven en duidelijk is, maar wat je wel even moet vormgeven en visualiseren naar jou situatie/feestje. Ik zag daar bij t wie-is-de-mol feestje ook wel tegenop (ben niet zo'n organisator, maar man gelukkig wel). Uiteindelijk kregen we er samen wel echt lol in, man en ik.
    Het was ook echt een topfeestje.
    Helaas lukte me dat bij t escaperoom feestje niet om ervoor te gaan zitten. Maar als je vrij organisatorisch ingesteld bent en van regelen houdt moet dat geen probleem zijn.
    Het is echt wel de moeite waard maar t kost ook zeker wel wat voorwerk.
     

Deel Deze Pagina