verdriet, teleurstelling, verwarring en verlangen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door duimelijntjee, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Fijn om alle berichten hier te lezen, je weet dat je niet de enige bent, bij lange niet, maar t is toch goed om verhalen van anderen te horen (ook al gun je het niemand). Gelukkig loopt het meestal goed af, ookal is daar een behandeling of hele lange adem nodig. Daar probeer ik me nu aan vast te houden.
    Maar soms zo moeilijk inderdaad :cry:
     
    Nathalie4 en duimelijntjee vinden dit leuk.
  2. duimelijntjee

    24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    Wow ik zit met tranen in mijn ogen. Had niet meer gekeken op het forum voor een tijdje. Maar nu zie ik al jullie reacties. Wauw dankjewel meiden voor de support en het medeleven. Wanneer ik jullie verhalen lees, leef ik met jullie mee en voel ik hoe jullie je toen voelde of nog steeds. Ik heb een persoonlijk dagboek waar ik in schrijf wanneer ik het verdriet toe laat. Dit helpt. Ik merk dat ik dan mijn verdriet kan accepteren en dat ik mag “rouwen” klinkt gek maar dit hoorde ik laatst. We zijn verdrietig en we rouwen om iets wat er niet is. Waar we nul invloed op hebben en waar we geen idee van hebben wanneer het ooit wel mag komen.
    De vrouwen/meiden die snel zwanger raken en ons maar wegwuiven met dat we het moeten loslaten of dat we op vakantie moeten. Bah nee die negativiteit wil ik niet. Ookal bedoelen ze het wel goed.
    Dankjewel.
     
    Nathalie4, Chanbee, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Maar echt precies dit! Ik zou wel graag nog een manier willen om ermee om te gaan. Want dat heb ik nog niet echt gevonden eigenlijk
     
  4. Nathalie4

    Nathalie4 Actief lid

    13 apr 2014
    178
    33
    28
    Je rouwt om een toekomstbeeld die je had gewenst en niet is gekomen. En je weet niet zeker of die wel gaat komen. Dus rouwen snap ik goed!
     
    duimelijntjee vindt dit leuk.
  5. Nathalie4

    Nathalie4 Actief lid

    13 apr 2014
    178
    33
    28
    Zo lastig en voor iedereen anders. Ik zou willen dat ik je hierin advies kon geven om je op weg te helpen. Maar die heb ik denk ik niet. Ik moest in mijn eentje diep op de bodem van mijn verdriet komen, en er in duiken in plaats van het iedere keer weg te wuiven en jezelf sterk te houden. (vriend keek een beetje hulpeloos langs de zijlijn en haalde chocola haha)Wel met het idee er daarna weer uit te komen natuurlijk, en niet op die bodem te blijven. Ik denk aan je en hoop dat ook jij een manier vindt en natuurlijk het allerliefste gun en wens ik je dat streepje en een gezonde blije bolle baby. Heel veel liefs
     
    duimelijntjee en Gliss vinden dit leuk.
  6. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Wow dit. Dankjewel. Ik hoop ook echt weer een goede manier te vinden in het maken van een baby
     
    Nathalie4 en duimelijntjee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina