beeb is erg onrustig lijkt een megasprong door te maken (is 20 weken) en we waren net van het inbakeren af, ging plusminus 2 weken goed en nou is ie dus in de nachten weer net zo onrustig als toen we begonnen met inbakeren. met armen zwaaien, zomaar beginnen te huilen midden in de nacht...soms ontroostbaar. Als we zijn armen vast houden valt ie in een goeie slaap, diep dus. zo liggen we dus al 2 nachten, kleine tussen ons in man de ene arm ik de andere.... niet echt ideaal. we hebben de pacco gehad, waren over op de puckababy en toen op een gewone slaapzak. We zijn al 1 stap terug gegaan, naar de puckababy en dat werkt niet. Kunnen we weer met de pacco beginnen? Het is niet goed voor de onderlinge sfeer, hebben continu discussie wat wel en niet te doen (met name midden in de nacht), ik heb zoiets van niet de ene nacht wel en de andere niet en als we er weer aan beginnen dan ook niet over een paar nachten als het danwel goed danwel slecht gaat ineens weer ophouden, mijn man heeft echt een beetje het idee nu onrustig, dan inbakeren, morgen rustig dan niet. Ik ben ook van mening dat we dan weer met een week of 6 moeten stoppen omdat ie dan een half jaar is. En dat we dan ook weer door de zure appel heen moeten bijten en als we dan met bv 9 maand weer in een sprong komen je niet weer kunt gaan inbakeren... Alsjeblieft jullie mening... wij zien er inmiddels uit als 2 spoken....
Wat vervelend! Kan me voorstellen dat jullie er helemaal doorheen zitten. Ik persoonlijk zou niet meer inbakeren. Ik weet niet of je baby al omrolt? In dat geval zou ik het te eng vinden. Dan maar door de zure appel bijten. Deze periode gaat ook echt vanzelf over. Als je baby nog niet omrolt zou je het weer kunnen proberen. Maar zodra hij begint met omrollen zou ik echt niet meer inbakeren. Misschien kun je een slaapzak proberen en dan strak instoppen? In ieder geval veel succes!
Ik zou ook nu even door de zure appel heen bijten. Wij hebben ook de pacco gebruikt en met 4 maanden zijn we gestopt ivm omrollen. De eerste dagen bij ons waren vreselijk en ik stond echt op het punt om weer te beginnen met inbakeren. We hebben doorgezet en na een week sliep hij vele malen beter dan ooit met de pacco. Het zal ontzettend zwaar worden, maar als je nu niet stopt dan moet het over een week of 6. En dan is dit alles voor niets geweest. Ik weet hoe het is, dus ik wens je heel veel succes en sterkte!
Ons zoontje was er echt niet aan toe, hij kwam totaal niet aan zijn slaap en werd steeds hysterischer. Wij zijn er dus weer mee begonnen, maar dan wel in een lakentje opgerold dat onder z'n billen samenkomt, dus loskomt als hij zich omdraait. Inmiddels slaapt hij 's nachts zonder en overdag met, binnenkort gaan we weer proberen of het overdag ook zonder kan. Als je kindje nog wel aan slaap toekomt zou ik nog even doorzetten, desnoods om en om op de bank slapen zodat je iig om de nacht goed kan slapen Als je kleintje er echt aan onderdoor gaat is hij er nog niet klaar voor en zou ik nog even inbakeren..
hoi, hoe moet ik dat zien met dat lakentje? een soort van matrozenbedje? Hij was echt van het inbakeren af, ging super maar nu in die 19 weken fase/sprong of hoe je het noemen wil, ik hoop tenminste dat dat het is, is ie enorm aant spoken, had hier al een topic over geopend. net alsof de wereld ineens te groot is... Het is asociaal van ons hoor maar hij sliep binnen enkele dagen al door en we zijn dit dus totaal niet gewend...moeten soms 10 keer het bed uit, soms voor speen, soms huilt ie in slaap, soms wordt ie huilend wakker en is kompleet overstuur... Af en toe doen we hem dus tussenin maar wil daar al helemaal geen gewoonte van maken... zouden we het niet een weekje kunnen provberen en als het niets is weer afbouwen?
oh en zou het kunnen dat ondanks de leeftijd (en dan bedoel ik weer dat oeiikgroeigebeuren,,,) dat ie tandjes krijgt? hij laat zich niet in de mond kijken... maar we dachten ook dat ie buikgriep had, koorts, enorme diarreeluiers... maar de kinderarts zei dat het dan opmerkelijk is dat ie al zijn flessen zonder morrelen schoon leegdrinkt...
Hoi, ik zou er niet weer aan beginnen. Met 4 en 1/2 maand zijn we met onze dochter gestopt met de pacodoek, want ze ging zich omrollen. Het ging FAN-TAS-TISCH. Totdat ze in een sprong kwam....pfffff, dan ging het echt een heel stuk slechter. We hebben doorgezet (met allerlei trucjes) en nu uiteindelijk zoveel maanden verder is het een makkelijke slaper. Wakker wegleggen/slapend, maakt niets uit. Ze ligt dan rustig en bed en valt in diepe slaap. Dat gun ik jullie ook! Veel succes met jullie keuze, maar maak wel 1 keuze, want die nachtelijke discussies....die zijn pas slopend. Xx
hahah inderdaad! dus je denkt dat het sprongetjesgedrag is? gaat het dan weer over? kan me al bijna niet meer voorstellen dat ie nog weet hoe het moet, een nacht doorslapen (sorry voor diegene die dat sowieso niet hebben) ben soms bang dat ie na zo'n sprongetje dan dit blijft doen... en voorop gestled niet voor mij hoor, ik vind het zielig als ie zo ontroostbaar is, en waarom?
In de doek is een ledikantlaken in een driehoek gevouwen. Punt naar beneden, schouders ter hoogte van de lange zijde van de driehoek. Linkerpunt van de driehoek over het linkerarmpje en rompje vouwen en uiteinde onder billen stoppen. Rechterpunt over beide armpjes en rompje, uiteinde weer onder billetjes stoppen. Als hij nu omdraait is hij los Werkt bij ons echt ideaal.. sterkte de komende nachten!