hey mirre, ik heb alles meegelezen, en het enige wat ik nu tegen je wil zeggen, is dat het goed is dat je je hart volgt, maar bekijk je situatie af en toe ook met verstand, want zoals je zelf al een keer schreef (liefde maakt blind). Je kan nog zo veel van iemand houden, maar als iemand je geestelijk uitput en kapot maakt dan houdt het een keer op. Nou lieve mirre heel veel geluk, en onthoud, je eigen geluk is het allerbelangrijkste. Een dikke knuffel van hielkje
Lieve Mirre, Ik vind dat je het zelf allemaal hartstikke goed verwoord. Ik snap helemaal dat je naar hem terug bent gegaan en volgens mij zie je zelf ook echt wel goed in dat jullie er hard aan moeten gaan werken en volgens mij laat je je niet nog een keer zo ondersneeuwen. Misschien is hij er idd erg van geschrokken en denkt hij daarom nu wel voortaan na bij wat hij zegt. En gaat hij nou ook eens aan jou denken en aan jullie werken. Ik hoop het meid! Veel sterkte en alle geluk en liefde voor 2007!
Mirre, ook ik wil jullie veel sterkte toewensen. Ik hoop van harte dat het goed uitpakt! Mocht dit niet het geval zijn, heb je in ieder geval het idee dat je er echt alles aan gedaan hebt. Ik vind het moedig van je vriend dat hij (juist in het bijzijn van je ouders) met z'n billen is bloot gegaan. Ik hoop echt dat hij het kan vasthouden zich meer kwetsbaar op te stellen, dat zou volgens mij een hoop schelen. Het allerbeste voor 2007!
Lieve Mirre, Ik heb je verhaal van af het begin meegelezen, maar durfde nooit goed wat te zeggen. Nu wil ik je wel iets zeggen, en dat is dat ik heel blij voor je ben dat het uiteindelijk toch nog goed heeft uitgepakt! Blijf samen werken aan je relatie en dan komen jullie er zeker weten wel! Meid, een heel fijn, liefde-, hoopvol en gelukkig nieuwjaar! Liefs Minya.
mirre en vriend ik wil jullie ook super veel geluk wensen voor 2007 en alles wat wensenlijk is. liefs mariska
Lieve Mirre, Wat een verhaal... Ik ben er wel van onder de indruk moet ik zeggen. Je hebt de afgelopen tijd erg veel voor je kiezen gekregen. Ik vind het ontzettend sterk en dapper ondanks dat je dat misschien zelf niet zo voelt. Ik hoop dat je een rooskleurige toekomst tegemoet gaat want dat verdien je zeer zeker! Een dikke knuffel van mij..
Lieve Mirre, heb je verhaal alweer even niet gevolgd... Vind het erg goed van je dat je je ventje even hebt "wakker geschud". Jij bent idd ook iemand die kan kiezen om niet meer met HEM verder te gaan en niet alleen andersom. Goed dat hij dat nu eens inziet! Ik gun jullie vanuit het diepst uit mijn hart alle geluk en liefde samen! Dat al jullie wensen mogen uitkomen in 2007! Hele dikke knuffel, Elvira
Hoi Mirre Goed om te horen dat jullie weer bij elkaar zijn en dat jullie goed met elkaar gepraat hebben! Een heel fijn 2007 gewenst! Marie
Lieve mirre Ik wens je heel veel liefde, geluk, kracht en vooral inzicht toe in het nieuwe jaar. Je bent een sterk wijfie, een waardevol persoon en een prachtig mens. Knufje meis
Mirre, ik wist wel dat het goed zou komen. en wat ben ik trots op je dat je eerst zelf een beslissing hebt genomen. je hebt absoluut karakter en ruggegraat. meneer moest alleen even wakker geschud worden. en oh boy, dat is hij nu echt wel. heel veel goeds voor 2007 en dat je maar met moed en vertrouwen uit alle ellende mag stappen. zoals de phoenix uit de as verrijst....je snapt wel wat ik bedoel. we spreken nog.. Aoife
He Mirre, heel veel succes de komende tijd! Het zal nog wel zwaar worden maar als jullie er allebei voor gaan moet het lukken!
Mirre, ik kan niet anders dan me bij de rest van de meiden aansluiten. Hou jezelf goed in de gaten en laat dingen er niet weer langzaam insluipen. Blijf ervoor gaan met z'n tweeen. Alle goeds voor 2007 meis, maak er wat van!
Lieve meiden ik wil jullie allemaal een SUPER GOED, GELUKKIG en GEZOND 2007! toewensen. Oud & nieuw is fijn geweest. Het voelde heel vertrouwd en we hebben het bij ons thuis met hele goede vrienden en hun kids gevierd. Na alle negatieve berichtgevingen wilde ik ook eens iets goeds delen. We/ik ben er nog niet, maar we waren erg blij dat we de jaarwisseling toch weer samen waren. Deze pure foto van ons wil ik even met jullie delen. Ik hoop en vecht voor meer van dit soort mooie momenten het aankomend jaar....en erna Mirre