Verdriet

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Denk maar eens lekker aan jezelf meid!

Dikke knuffel en heel veel sterkte met alles!

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dank je wel! Dikke knuffels kan ik gebruiken/doen me goed!

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai Mirre,

Heb je hele verhaal gelezen, wat een toestand zeg..
    Ik hoop van harte dat jullie nu even in een mindere periode zitten (komen vaker voor in een relatie) en dat jullie straks weer op en top kunnen genieten van elkaar.
    Voor een deel herken ik mezelf in jou, je gevoelens willen delen, alleen het gevoel hebben dat je tegen een muur praat.. dat je hem niet kan bereiken..
    En als hij zijn dag niet heeft, dat je dan ook nog een lullige reactie kan verwachten..
    MANNEN.... Pffffff..
    Maar zo zijn ze, ze zijn niet zoals vrouwen, het zijn nou eenmaal wezens die niet met hun gevoelens rond lopen, en niet snappen dat vrouwen dit wél willen delen.

Kom voor jezelf op meid!
    Ga eerst voor jezelf!
    Je moet jezelf gelukkig maken, als jou geluk afhangt van een ander, ben je fout bezig.

Ik zie wel dat jullie samen een kinderwens hebben.. wil niet voor mijn beurt praten, maar is dit nu wel zo verstandig? (sorry voor mijn grote mond)

Groetjes Kalush

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Gelukkig. Niks is vervelender als er ook nog eens een ander in het spel is. Neem je tijd en doe niks overhaast. Ik denk echt dat jullie er wel uitkomen. Af en toe even een praatpauze inlassen is misschien ook niet verkeerd. Sterkte meis, wij leven allemaal enorm met je mee. Kunnen jullie met de feestdagen er niet even tussenuit met z'n tweetjes, even lekker uitwaaien op een van de eilanden ofzo? Even weer naar elkaar toegroeien.

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Booey
    Kon het maar..., maar verplichtingen. Het is de eerste kerst zonder mijn partners vader dus....moeilijk.
    Ik zou graag weer naar elkaar willen toegroeien, maar heb momenteel het idee dat we (ondanks het praten) verder uit elkaar langzaam ah gaan zijn. Hij is zo met andere dingen bezig dan ik.

Mirre

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai meis ...weet niet zo goed wat te zeggen ...goh wat een ellende ...ik wil je zowiezo een hele dikke knuf en een kus sturen ..kop op meid

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Mirre,
    Las nu weer even verder bij je topic.
    Het is ook niet niks wat jij allemaal meemaakt.
    Ik wil je gewoon een dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen.
    Wat ik al eerder zei: Blijf jezelf trouw, doe wat jij denkt dat goed voor je is.

Hartje1

8. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Lieve Mirre,

Na alles gelezen te hebben kan ik mij goed voorstellen dat je zo vreselijk in tweestrijd zit. Aan de ene kant zoekt je vriend toenadering en lijkt hij ontzettend bang om je kwijt te raken. Maar aan de andere kant denk ik wat een zak hooi zeg om zo met je om te gaan. Het lijkt wel of hij zelf ook niet meer weet wat er aan de hand is.

Mannen willen niet zoals wij altijd maar praten. En dat weten wij vrouwen eigenlijk ook wel, maar daar houden wij ook niet altijd rekening mee en ik kan dan best boos worden. Maar soms willen mannen gewoon hetzelfde als wij vrouwen, iemand die tegen hun aankruipt en hun vasthoudt en verder niks zegt om het moment niet te verstoren.

Je kunt ook eenzaam zijn met de feestdagen als je samen bent!

Succes!

Monique

9. Niet meer actief

Ik denk aan je Mirre meisje,

als ik wat voor je kan doen, hoor ik het graag.

liefs

Aoife

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dat je aan me denkt en me dat laat weten is voor mij genoeg lieve Aoife.

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hee lieve Mir, hoe is het vandaag met je?
    Knuffel van mij en als je even wat met ons wilt delen, dan zijn wij er voor je.
    xx

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wat zijn jullie lief deze laatste weken/dagen van het jaar.
    Gisteren weer een heavy dag gehad die voor flinke beroering heeft gezorgd. Probeer vandaag echt even voor mezelf te kiezen. M'n partner is werken (alleen deze dag vd week dat ik nog ff op mezelf kan zijn) dus ik ga straks ff mezelf proberen te motiveren onder de zonnebank te gaan en in bad. Klinkt zwaar op de hand, maar meiden "echt" het kost me wel kracht om me hiertoe te zetten. Ik ben blij als de feestdagen voorbij zijn..... :( Sorry maar ik zie ertegenop door alles.
    Uiteindelijk komt alles met Mirre goed.

Liefs!

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    En als je dan lekker gezonnebankt hebt, ga dan lekker ff de stad in en koop bijv n nieuwe agenda. Als je dan toch rondloopt, miss dan je dan lekker ff afgeleid bent en alles ff van je af kunt zetten.

Wat mij altijd helpt is mn wenkrbauwen verven en n maskertje opdoen.

Ga jezelf maar lekker verwennen!

Als je bovenop je problemen zit, lijken ze nog groten dan ze al zijn, afstand is je redding.

14. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Lieve Mirre,

Ik lees nu je verhaal pas.... :oops:
    Jeetje wat een situatie meid! Dit is absoluut niet makkelijk...
    Ik kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd word tussen verschillende gevoelens, dat maakt het ook zo moeilijk, denk ik.
    Ik wil je 1 ding meegeven: Blijf vooral jezelf want jij mag er ook zijn! Vergeet jezelf niet meid!

Lieve Mirre, heel veel sterkte met alles...
    Ik denk aan je

Kus!

15. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    lieve mirre,

ik denk dat alles gezegd is, met als belangrijkste, denk om jezelf.

Je bent geweldig !
    en zorg voor jezelf.

heel veel liefs en een dikke knuffel!

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    probeer even alles van je af te zetten, ik weet dat het moeilijk is je gedachtes stil te zetten in je hoofd. Ga even lekker zonnebanken, of even lekker in bad. Even tijd voor jezelf inlassen, lekker kopje thee zetten of wat warme choco, even tot rust komen. Straks kijken we wel verder. Even stukje voor stukje doen en niet te ver in het vooruit plannen. Wees sterk voor jezelf.
    xx

17. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    alles is al gezegd.....ik wens je heel veel sterkte in deze tijden Mirre....

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jeetje Mirre, ben erg geschrokken van al je verhalen in dit topic. Het zit echt diep he :cry:
    Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Laat je iig niet zo kleineren. Geef aan dat je veel van hem houd en hoopt dat jullie weer lol kunnen hebben met elkaar. Ik zou ook aangeven dat zijn "1 jan" jou steeds enorm veel pijn doet. Dat hij beter meteen kan zeggen dat hij niet meer met je verder wil....als dat zo is.
    Ik zou duidelijkheid willen; willen weten wat hij nou wil en of hij ervoor wil vechten. Aangeven dat je het gevoel hebt dat jullie nu alleen maar steeds verder uit elkaar groeien. Dat JIJ ervoor wilt vechten, maar alleen als hij meevecht!
    Misschien is het een idee om hem een brief te schrijven, als praten moeilijk is. Geef hierin aan hoe je je voelt, wat je voor hem voelt en dat je voor hem wilt gaan, als hij laat merken dat hij het zelfde voor jou voelt.
    Weet uit ervaring dat een brief wel eens wonderen doet bij ventjes die moeilijk praten. Bovendien draait het daardoor ook niet uit op gebekvecht en kan hij erop reageren als hij eraan toe is.
    Sorry voor mijn hak op de tak verhaal. Ik wil je iig laten weten dat ik met je meeleef en je een hele dikke knuffel geef!

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Lieve Mirre,
    ik heb ademloos alle berichten gelezen.
    Lieve schat, het is niet mis zoals het nu loopt.
    Zelf ben ik niet zo goed in het oplossen of advies geven in dit soort dingen.

Maar ik wilde je wel even een hele dikke knuffel geven en laten weten, dat ik aan je denk.

20. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    dikke knuffel!

Deel Deze Pagina