Hoi meiden hoelang waren jullie ongesteld ik ben nu al 3 weken ongesteld bijna en nog niet minder moet ook naar de gyn straks op nacontrole maar ben die maandverbandje een beetje beuen me pil is ook bijna klaar donderdag en krijg dan weer de volle lading..of is me cyclus gewoon van slag
Aangenaam, ik heb 4,5 week gevloeid. Daarna een week niks en nu dus al 22 dagen ongesteld. Ben al geweest voor een echo, maar daar was niks op te zien, ik ben het ook zoooooo zat!!!
Ik ben tegenwoordig na de bevalling om de 2 weken ongesteld, dus 1 á 1,5 week niet en dan wel weer. Gelukkig niet heel erg heftig ongesteld maar wel een dag of 5 en voorheen was dat 2/3 dagen. Ik herken dit wel van de 1e, is uiteindelijk allemaal goed gekomen maar had wel best wat tijd nodig. Dus ik hou het erop dat het allemaal gewoon nog van slag is.
Ik ben nu weer voor het eerst sinds de bevalling ongesteld. Niet normaal meer, het lijkt er gewoon uit te lopen, zo heftig. Voor mn bevalling was het weinig, 2 keer perdag verwisselen en nu om de paar uur. Andere hier ook last van?
Gister bij mij zo erg nu nog is echt niet leuk meer als donderdag nog niet weg is moet ik zo ie zo de gyn bellen