Getsie, na de eerste 3 maanden best veel misselijk te zijn geweest, was het nu al een hele poos over. Helaas sinds vorige week opeens weer misselijk, al een paar keer overgegeven. Niet per sé op specifieke momenten (ochtend oid), maar wel vaak bij hoesten/kokhalzen... Iemand tips?
Zou kunnen komen door maagzuur (je maag komt nu meer in de verdrukking), je zou iets van een maagzuurremmer kunnen proberen. Je hebt daar verschillende dingen voor bij de drogist die gewoon mogen in de zwangerschap.
Nee maagzuur is het niet. Ik heb wel Rennies, gebruik ik af en toe wel eens, maar bij deze zwangerschap tot nu toe gelukkig weinig last van gehad. Het is echt misselijkheid..
Ik gebruik al sinds week 8/9 van mijn zwangerschap suprimal, zijn reistabletjes die voor mij perfect de misselijkheid onderdrukken. Elke ochtend neem ik er 1 (eigenlijke dosis is 2 om op te starten en dan na 8 uur weer) maar voor mij volstaat 1 tablet voor de hele dag. Ik heb dit wel in overleg met de vk en huisarts gedaan. Wellicht hun ook om advies vragen? Ik ben nu 36 zwanger, zonder kan ik niet, neem ik 1 dag niet dan ben ik de hele dag aan het spugen
Hmm, als het aanhoudt ga ik dat zeker aankaarten. De VK was nu wel erg gemakkelijk (ja, dat kan..) en had geen opties/ideeën wat kon helpen..