verdriet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door music4life, 29 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

heb net een test gedaan .ik ben overtijd..maar niet zwanger
    we zijn nog maar net bezig en ik had al zon vermoeden dat mijn cyclus ontregeld is door het stoppen van de pil.......

gestopt op 29 juli
    ong op 6 aug
    ong op 31 aug

nu dus nog niet
    kan iemand mij vertellen ho elang het ong duurt voordat allles weer op zijn plaats zit

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hey meis..

dat kan tot het jaar gaan duren..
    succes meis..

liefs,
    manuela

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vergeet erbij te zetten dat als ik na mij keek toen ik zwanger wilde worden..
    deed ik na mijn ongi weg was om de dag klussen..
    misschien helpt het ook bij jou?
    ik wil je veel succes wensen en ook een beetje sterkte ik weet hoe je je voelt..

liefs,
    manuela

4. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    he bah, dat is balen Daniëlle!
    Ik heb gelezen dat het ontpillen wel een jaar kan duren, maar bij mij was het redelijk snel voorbij hoor. Ben eind mei gestopt, en mijn cyclus is sinds die tijd redelijk voorspelbaar. Had de eerste maand symptomen (misselijk, borelende buik, last van mijn borsten, dat soort dingen), daarna niet meer. Ook mijn ei en mijn temperatuur zijn al "normaal" en voorspelbaar. Heb ik mazzel mee, vind ik zelf. Nu nog zwanger worden :)

Ik schrijf dit even om je een hart onder de riem te steken. Het kan volgende maand al raak zijn voor je!

5. music4life

music4life Niet meer actief

hey dank je wat lief
    heb ik echt ff nodig..ik ben echt imand die de moet snel laat zakken
    stom ..we zijn nog maar net bezig..ik baal gewoon ,mijn cyclus in de war,,ik in de war,,je lichaam kan je zo voor de gek houden !
    ik heb die symptomen n u ook die jij verteld borrelende buik ,misselijk..
    maar goed we gaan er weer voor nieuwe ronde nieuwe kansen
    bedankt

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hoi Danielle,

Het kan ook enorm meevallen hoor. Ik ben op 1 januari gestopt en bij mij was alles binnen/na één cyclus weer 'op zijn plaats'. Het wisselt gewoon per persoon.

Sterkte ermee in ieder geval!

Ben je er al uit hoe de calculator werkt? Ik neem altijd die van de site van predictor, maar ik geloof niet helemaal in die berekeningen hoor. Het gaat altijd uit van gemiddelden en je eisprong kan tussen 11 of 18 dagen voor je volgende menstruatie vallen en die kan ook om wat voor reden dan ook ineens van lengte wisselen. Er zit dus aardig wat speling in. Ik zou me er niet blind op staren.

Groetjes!
    Esther

7. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Succes! Ik ben net als jij hoor heb ook de moed al aardig opgegeven en zit voor 't eggie in ronde 3 nu, ben in mei gestopt met de pil...

Deel Deze Pagina