Verdriet...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Krimpie, Oct 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sab5

Sab5 Lid

Jun 2, 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Ik heb zelf dus een innestellingsbloeding gehad!! Ik dacht dat ik gewoon menstrueerde (had een cyclus 28-34dg en op dg 4 menstruatie vaak toename bloedverlies), maar die toename kwam niet, wel tampons nodig gehad. Toen was het 1-2 dg over en toen nog een paar dg heel licht bv! Waarom ik een test deed is omdat het dus niet doorzette en het feit dat mn borsten pijnlijk bleven. Ik had geen buikpijn of krampen!
    Inmiddels 23+5 zwanger! Duim voor je!!

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Ik heb bij beide zwangerschappen een bloeding gehad. Je hebt er alleen weinig aan, want de eerste keer werd het een miskraam en de tweede keer een goede zwangerschap

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Hier hetzelfde, de dag nadat ik positief testte. Het was best aardig veel met stolsels erin ook. Bij mij is het goed gegaan. In de eerste paar weken heb ik nog een paar bloedingen gehad, vooral nadat we intiem waren geweest. Maar ons mannetje is nu alweer bijna anderhalf :)

4. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Wat de huisartsenpost zegt klopt echt niet. Je hoeft geen krampen te hebben. Ik was verder dan jij, maar met mijn eerste miskraam heb ik geen krampen of pijn gehad, minimaal bloedverlies zelfs minder dan met mijn menstruatie en geen stolsels. Zegt dus allemaal niets.
    Zo zijn er ook vrouwen die heel veel bloed verliezen, stolsels verliezen en krampen hebben waarbij de zwangerschap goed blijft gaan.
    Het blijft helaas dus nog even spannend meid.

5. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Ik had bij bijna 6 weken bloedverlies, echt vers bloed, drupte er gewoon uit... Later op de dag al bruin. We mochten toch langskomen in het zh, inwendige echo en een hartslag ;) nou die trapt inmiddels haha...

Ik zeg het is doodeng, maar probeer positief te blijven! Ook verhoudingsgewijs hier meer reacties van dames bij wie het wel goed is gegaan.

Hoe is het vandaag?

6. Krimpie

Krimpie Actief lid

May 18, 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Inmiddels gelukkig iets meer vertrouwen hier. Heb sinds gisterochtend zere tepels en geen bloed meer. Vandaag ook totaal geen bloed meer. De zwangerschapstest is nog mooi donker en zelfs iets donkerder denken we te zien. De vk belde gisteren om te vragen hoe het was en zei ook dat als het bleef bij die ene bloeding, de kans groot was dat het wel goed zit. Komende dagen blijven testen en kijken of ze donker blijven. Op 26 oktober eerste echo dus hopen dat er dan iets te zien is!!

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Vooropgesteld dat ik hoop dat het niets te betekenen heeft....

Hier beetje rozeverlies bij twee van de vier zwangerschappen. Eerste keer een lege vruchtzak die pas bij elf weken los kwam. En tweede keer een missed abortion waarbij het weefsel heel raar ingekapseld was. Bij de zwangerschappen die tot een baby hebben geleid pas bloed vlak voor de bevalling.

Trouwens ook bij de miskraam die niet gecurretteerd is ook geen krampen gehad. Dus idd wat de assistente zegt is echt onzin. Je hoeft geen krampen en ook geen helderrood bloed te verliezen.

Share This Page