He bah! Heel veel sterkte! Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt met onze cavelier. Ik heb het inslapen als mooi ervaren, niet vervelend. Bij mij viel er een last van me af. Hij was verlost. Ik zou er dus ook zeker bij willen zijn en zou er ook echt spijt van krijgen als ik het niet zou doen. Heel veel sterkte en deze moeilijke tijd!
Ik heb onze hond die ik al had toen ik nog klein was, ook laten inslapen. Stonden we daar, mijn ouders, mijn man en ik allemaal te huilen. Best emotioneel maar ik ben blij dat ik erbij was. Ik twijfelde ook, maar ik vond het heel fijn om hem vast te houden en op het laatste moment ook mijn liefde door te geven. De kat van mijn vader werd ineens heel ziek en is 's nachts overleden. Ze was nog wel naar hem toe gekropen op bed, maar toen hij in slaap viel overleed ze. Dat vond hij zo lastig, dat hij er niet kon zijn. Ik zou dus wel gaan. Sterkte
Aah, wat ontzettend triest dit. Zeker omdat ze nog zo jong was. Heel veel sterkte met het verlies, ik hoop dat ze rustig is heen gegaan. Zorg goed voor jezelf. Xx
Sterkte..! Hopelijk is het rustig verlopen. Goede keuze om bij haar te blijven, en goed om sterk te kunnen zijn voor je beestje en zo'n moeilijke beslissing te moeten maken. Ik weet hoe zwaar dat is. Hier ook een gezonde poes binnen 3 weken niet gezond en heel snel achteruit gegaan. Sterkte met het verlies.
Bedankt voor jullie medeleven.. Ze is rustig ingeslapen op mijn schoot. Voor haar is het beter maar had haar zo graag nog heel veel jaren bij ons gehad en plezier gegund. Mis haar ontzettend en vandaag een leeg huis is heel confronterend. We hebben haar wel een heel mooi afscheid kunnen geven en op een mooie plek begraven in een prachtig door opa gemaakt en door mijn zoontje beschilderd kistje. Ze zal nooit vergeten worden..
Goed van je hoor dat je er toch bij bent gebleven, ik denk altijd dat zoiets ook belangrijk is voor je eigen verwerking. Het lijkt me heel moeilijk inderdaad dat je thuis komt zonder je grote vriend. Heel veel sterkte