Ach meissie, je liefde en verdriet voor en om dit kleintje spat van het scherm af. Ook al was ze maar kort in je leven je herinneringen aan haar zullen voor eeuwig zijn en als is ze nog zo jong ik geloof dat dat bij haar ergens diep van binnen ook zo zal zijn. Ook al zien jullie elkaar niet meer fysiek jullie zullen toch altijd een deel uitmaken van elkaars leven, ik geloof daar altijd heel sterk in. Heel veel sterkte. x
Ahhh, wat erg voor jullie beiden. Is er niet een mogelijkheid eens in de zoveel tijd nog af te spreken? Sterkte.
Ze zien elkaar heel af en toe. Dat is fijn dat dat zo kan. En ik hoop ook dat jij haar ooit een keertje weer zit zien. Lief dat je kaartjes schrijft en bewaard.
Pfiew ik zit hier gewoon te snotteren.... Ik heb zoiets dus ooit zien gebeuren als grote "stiefzus" En ik heb het eerlijk gezegd mijn vader heel lang kwalijk genomen dat hij er veel te gemakkelijk mee om was gegaan. Zijn vriendin had 2 kleine kinderen (ik was al 17) en ik bleef nadat de relatie strandde (voor mijn gevoel abrupt) nog een hele tijd contact met haar houden en ging zelfs nog met haar en de kinderen op vakantie. In die tijd kwam het nog regelmatig voor dat de jongste, toen ook ongeveer 2 á 3 jaar oud, als hij moest huilen om mijn vader riep, hij was helemaal idolaat van hem. Mijn vader heeft ze echt aso in de steek gelaten...
In een ander topic heb je t erover dat je bang bent zwanger te zijn. Heb je elke dag seks gehad 16 november geopend en nu is je relatie al een tijdje over.?
Waarschijnlijk is dat waarover ze schrijft al een tijd geleden, misschien zelfs al jaren. Ze schrijft in een latere post namelijk ook dat ze kerstkaartjes en verjaardagskaartjes voor het meisje bewaart. Dan kan ze nu natuurlijk wel gewoon een nieuwe relatie hebben
Zo heb ik afgelopen mei geprobeerd om weer contact te zoeken met de ex van mijn schoonvader. Ze zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan en zien elkaar nog regelmatig. Maar ze vindt het te moeilijk om mijn dochter weer te zien, bang dat ze overbodig is als mijn schoonvader weer een vriendin zou krijgen. Het is moeilijk te begrijpen, de moeder van mijn man is jaren geleden gestorven en Carmen zag mijn 'stiefschoonmoeder' als haar oma, ze waren dol op elkaar. En nu hebben ze elkaar al ruim 1,5 jaar niet gezien.