Dat viel mij ook al op in haar post. Ik snap aan 1 kant wel dat de ha je een beetje uit de onzekerheid wil halen door aan te geven wat het zou kunnen zijn, maar dat is ook niet alles, nu vreet je je daar weer mee op. Probeer de onderzoeken en uitslagen gewoon af te wachten, ik snap dat dat heel nervewrecking is, maar misschien is het iets heel onschuldigs. Wat er ook verder gezegd is, met een gluten allergie als je zoontje dat echt heeft valt echt goed te leven Probeer het glas half vol te zien, niet helemaal leeg. succes met de uitslagen.
Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt over je zoontje. Het is toch je kostbaarste bezit?! Ik heb 4 kinderen die allemaal onder de onderste groeilijn zitten. Met het anderhalf jaar wogen ze ongeveer hetzelfde als jouw zoontje. Ze waren verder kerngezond, aten alles, heel erngiek en levenslustig. Een arts zei eens tegen mij: als je het gewicht van je kindje niet geweten had, had je je dan ook zoveel zorgen gemaakt? Mijn antwoord hierop was "nee" Volgens de arts moest ik me pas zorgen maken als ik vreemde dingen zag in de ontwikkeling. Gewicht zegt niet altijd iets dus. Hopelijk valt het bij je zoontje mee!
Het belangrijkste is toch dat hij aankomt?! Ik begrijp dus niet waarom de artsen dit zo allarmerend vinden. Nou dan groeit hij niet zo hard als andere kinderen. Ik word doodmoe van die meetlat waar alle kinderen langs gelegd worden. Kijk nou wat het met jou doet! Ik kan me er echt kwaad over maken. Ik weet ook een beetje hoe je je voelt. Het duurde 4 weken voordat mijn dochter weer op geboortegewicht was. Ze bleef maar afvallen en op een gegeven moment was er ook sprake van dat ze misschien opgenomen zou worden. Mijn wereld stortte in en ik kon alleen maar huilen. Daar zullen de hormonen 4 weken na de bevalling ook een rol in hebben gespeeld, maar toch... Ik ben zelf altijd traag in mijn ontwikkeling geweest dus ik ga er vanuit dat mijn dochter dat ook is. Een glutenallergie is niet het einde van de wereld, alhoewel het vreselijk lastig is. Houd je daar aan vast! Veel sterkte er mee....
Zo vandaag het bloeduitslag gekregen. Cristiano heeft godzijdank geen glutenallergie, geen stofwisselingsziekte, geen ijzer te kort, geen schildklier problemen, suiker/ zout prima in orde.. Cristiano groeit qua lengte goed en dat was voor de arts heel positief! Er is totaal geen reden om in paniek te zijn. Joepie... Ik heb vandaag hele erge hartkloppingen gehad van de zenuwen maar wat een opluchting dat het geen slecht nieuws is.
Ja inderdaad! Ik ben echt mega blij met de uitkomst.. Maar waar ik me nog een beetje zorgen om maak is zijn ontlasting. Hij heeft vaak zachte ontlasting. Net geen diarree maar wel aan de dunne kant.
Die ontlasting heeft mijn zoontje ook je zou het kunnen navragen maar zolang het niet vaker is als normaal zou ik me er niet zo'n zorgen om maken. Mijn kereltje poept gemiddeld 2 keer per dag wat breiig maar volgens mij hoort dit gewoon bij hem. Als hij vaker al 4 keer per dag gaat dan noem ik dat diarree. groetjes kim