Hallo iedereen, ik heb een dringend vraagje! Ik mag normaal gezien 15 mei testen! dat is de 28ste dag van mijn cyclus! vorige maanden was ik heel regelmatig! we hebben hevig geklust en ben al een 3-tal dagen heel moe, pijn in mijn rug en zo en nu had ik vandaag ineens bloedverlies! niet zo heel veel en meer bruin dan echt bloed! maar zou het kunnen dat ik nu al ongesteld ben na 21 dagen? of is dit miss een innestelingsbloeding? ik heb ook hoofdpijn en heel erge buikpijn! zou ik toch mijn maandstonden al hebben gekregen. kan dat na 21 dagen? xx
Volgens mij kan beide. Wie weet kan het ook door het vele klussen. Dat had ik namelijk. Voor dat we besloten er weer voor te gaan, deden we het wel, maar ook weer niet heel erg veel. Toen we er weer voor gingen, deden we het op de vruchtbare dagen heel veel vaker. Ik had zelf dus ook tussentijds bloedverlies. Ik heb er toen zelfs een uitstrijkje voor laten maken, want ik was ongerust. Niets aan de hand. Uiteindelijk bleek ik diezelfde maand zwanger.