Mijn dochter is net 2 en gaat naar maat 98 toe. Ik zag bij de zomercollectie van z8 leuke jurkjes, maar zit te twijfelen over de maat. Ze heeft nu een paar items van z8 in 92/98 die prima passen. Maar die had ze vorige zomer ook al aan, dus ben bang dat ze er dan te snel uitgroeit. Valt een maatje groter erg ruim? Ze heeft van Claesens bijvoorbeeld een nachthemd in maat 104-110 en dat kan prima. Dan zou het misschien volgend jaar ook nog mee kunnen gaan!
Ik vind het wisselend vallen... Een maat groter is gelijk een dubbele maat zeer waarschijnlijk veel te groot. Anders 2 maten bestellen en terug sturen wat niet goed is?
Hier past ook z8 nog gewoon netjes in maat 92/98 dus nu gebruiken we de dingen van vorig jaar dit seizoen weer en heb nieuwe dingen in maat 104/110 besteld, zodat we dat dan hopelijk weer 2 seizoenen kunnen gebruiken..
Hier doet ze ook al lang met 92/98, twee seizoenen... Nu heb ik maat 104/110 besteld, maar vindt dit weer echt veel groter vallen. Al zal het misschien ook per kledingstuk verschillen. Ze zit hier overigens verder in maat 104.
Mijn oudste is 102cm en draagt 104 110 maar heeft nog zat groei ruimte. mijn jongste is 90cm en draagt 92 98 en nog genoeg groei ruimte
Ik vind het gemiddeld best groot vallen. De 92/98 valt veelal als 98. Ik vind de combi maten vaak moeilijk...