Wat een narigheid....ik weet hoe je, je voelt ik verloor in 2010 een binnenkat die dus ook ontsnapt was , ik heb mijn kater helaas nooit meer teruggevonden. De onzekerheid , de liefde voor je beestje van waar zal het zijn hoe gaat het heeft hij het niet koud , is hij niet bang zo killing. Ik kon alleen maar huilen.. Ik hoop dat je kat nog terug komt duim voor je.
Pff, zo naar die onzekerheid en dat gemis... Nogmaals, neem anders ook nog ff contact op met die vrouw van "Waar is onze angel" op fb, is ook voor katten hoor. Niet geschoten is altijd mis. Heel veel sterkte...!!
Nee, nog niet weer terug. Heb ook weinig hoop dat ze nog terug komt. Komen wel andere katten bij ons aanlopen, maar dus helaas niet de goede.... We blijven intussen doorzoeken (en ik zal ook nog even contact opnemen met die mensen van die Facebooksite Angel). Het is zo stil in huis zonder kat. Ze lag elke avond bij ons op schoot. Een half jaar geleden is onze andere kat Pebbles (14 jaar oud) na een ernstige ziekte overleden. En nu zijn wij Mowgli ook nog kwijt..... De krabpaal staat zielig te staan in de woonkamer alsmede haar etensbakje en drinkbakje. De kattenbak is ook al sinds zaterdag niet meer in gebruik....Verdrietig word ik er van....
Ach wat verschrikkelijk verdrietig voor jullie. Ik hoop dat ze toch onverwachts weer op de stoep staat. Heel veel sterkte gewenst.
Helaas..... Mowgli is gevonden, maar overleden. Ze zwierf wel in de buurt van ons huis rond, maar waarschijnlijk heeft ze door angst ons huis niet weten te vinden. Lag bij mensen hier in de buurt in de tuin. Laten haar volgende week cremeren. Ze is weer thuis, maar helaas niet levend.
Ooh meid, wat erg!!! Ik krijg er een brok van in mijn keel! Heel veel sterkte. Ik hoopte zo dat ze nog levend zou terugkomen!
Veel sterkte! Zou ze misschien al ziek geweest zijn? Katten lopen dan vaak weg. En aangezien ook binnenkatten altijd de weg naar huis weer horen te kunnen vinden en ook makkelijk tegen de kou kunnen is het gek dat ze zonder dat ze is aangereden toch overleden is Heb zelf 2 katten, dus weet hoe erg het is als je je vriendje moet missen.
Ahh getver neee koude rillingen ervan Wens je ontzettend veel sterkte, bah zeg, echt geen woorden voor verder