waar fotoboek laten maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door wheelie, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wij zijn vorige maand getrouwd en nu willen we een fotoboek laten maken. alleen zijn er heel erg veel aanbieders en weten we niet welke nu beter is. hebben jullie ervaring met fotoboeken? welke is van goede kwaliteit?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb 2 mooie foto boeken van mn dochter. Maak er elk jaar eentje en dit doe ik dan bij de Albert heijn!

Mooie kwaliteit. Altijd fijn dat je het in een winkel kan ophalen dus mocht er iets mis gegaan zijn (nooit gebeurd) dan betaal je niks en leuke mogelijkheden.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oja en ze hebben vaakrde actie van 25% korting

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb tot nu toe 2 fotoboeken laten maken bij Albelli. Goed en simpel programma om je boek mooi te maken.

Ik heb er goede ervaringen mee.

5. flerk

flerk Niet meer actief

Al jaren via pixum.nl
    Goede ervaring mee, goede service en ze leveren kwaliteit.

6. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Same here!

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook!

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Albelli! Zeer tevreden

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bij Albelli al heel wat boeken laten maken en bij de Hema. Met Albelli heb ik meestal de mazzel dat ik van de vriendenloterij een "gratis" fotoalbum mag maken. En als ze bij de Hema eens in de aanbieding zijn dan doe ik het daar. Zijn volgens mij van hetzelfde want ze werken met hetzelfde software programma. Ben erg tevreden er over. Heb ook wel eens bij wijfotoservice een boekje gemaakt maar dat vond ik toch mindere kwaliteit terwijl ik de afgedrukte foto's daar altijd wel super vond.

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Profotonet! Met stip op 1 bij mij. Je kunt daar zelfs een professioneel boek laten maken. Maar het basisboek is ook al prachtig. (persoonlijk vind ik de shiny pagina's minder mooi, dus gewoon de basis fotovellen kiezen en het is prachtig)

11. Sofie12

Sofie12 Lid

24 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb pas een mooi fotoboek laten maken via WIJ fotoservice

12. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ik maak elk jaar een foto album van onze vakanties en dagjes uit via Kruitvat (maak online en kan je op laten sturen of kiezen in welke winkel je het wilt ophalen)

13. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Albelli!

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Albelli! Software downloaden en alle aanvullingen (achtergronden, sjablomen etc). Super tevreden!

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier pas een heel mooi herinneringsboek van mijn vader gemaakt bij a.h. Echt prachtig.
    Wilde het bij albelli, maar omdat ik de pagina's van te voren zelf maak met photoshop was de tekst bij albelli niet helder..........
    Nu gisteren één besteld bij webprint, hadden kortingsactie van 50%, dus ben benieuwd hoe die word

16. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb er pas 1 laten maken bij Top fotoalbum.
    Fotoalbum maken op écht fotopapier | Uw fotoboek van Top kwaliteit
    Deze kwam ook als beste uit de test van de consumentenbond.
    Prachtig album, op een speciale manier gebonden zodat je een foto over 2 blz kunt verdelen.
    Je betaald geen extra kosten voor foto's op de cover.
    Hele snelle levering (donderdagavond gemaakt, maandag in de bus)

17. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik doe het altijd via Hema. Heb ook wel eens eentje via AH gedaan, maar vond deze een stuk minder dan die van Hema.

18. MHR

MHR Actief lid

17 mei 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    Ik ben ook een voorstander van Top Fotoalbum.
    Het resultaat is altijd heel mooi wanneer je een foto over 2 pagina's verdeelt. De pagina's liggen mooi plat, zodat de foto goed te zien is. De kwaliteit is erg goed.
    Ik maak zelf m'n pagina's in photoshop en ben altijd zeer tevreden over het album.

Deel Deze Pagina