wij zijn vorige maand getrouwd en nu willen we een fotoboek laten maken. alleen zijn er heel erg veel aanbieders en weten we niet welke nu beter is. hebben jullie ervaring met fotoboeken? welke is van goede kwaliteit?
Ik heb 2 mooie foto boeken van mn dochter. Maak er elk jaar eentje en dit doe ik dan bij de Albert heijn! Mooie kwaliteit. Altijd fijn dat je het in een winkel kan ophalen dus mocht er iets mis gegaan zijn (nooit gebeurd) dan betaal je niks en leuke mogelijkheden.
Ik heb tot nu toe 2 fotoboeken laten maken bij Albelli. Goed en simpel programma om je boek mooi te maken. Ik heb er goede ervaringen mee.
Bij Albelli al heel wat boeken laten maken en bij de Hema. Met Albelli heb ik meestal de mazzel dat ik van de vriendenloterij een "gratis" fotoalbum mag maken. En als ze bij de Hema eens in de aanbieding zijn dan doe ik het daar. Zijn volgens mij van hetzelfde want ze werken met hetzelfde software programma. Ben erg tevreden er over. Heb ook wel eens bij wijfotoservice een boekje gemaakt maar dat vond ik toch mindere kwaliteit terwijl ik de afgedrukte foto's daar altijd wel super vond.
Profotonet! Met stip op 1 bij mij. Je kunt daar zelfs een professioneel boek laten maken. Maar het basisboek is ook al prachtig. (persoonlijk vind ik de shiny pagina's minder mooi, dus gewoon de basis fotovellen kiezen en het is prachtig)
Ik maak elk jaar een foto album van onze vakanties en dagjes uit via Kruitvat (maak online en kan je op laten sturen of kiezen in welke winkel je het wilt ophalen)
Hier pas een heel mooi herinneringsboek van mijn vader gemaakt bij a.h. Echt prachtig. Wilde het bij albelli, maar omdat ik de pagina's van te voren zelf maak met photoshop was de tekst bij albelli niet helder.......... Nu gisteren één besteld bij webprint, hadden kortingsactie van 50%, dus ben benieuwd hoe die word
Ik heb er pas 1 laten maken bij Top fotoalbum. Fotoalbum maken op écht fotopapier | Uw fotoboek van Top kwaliteit Deze kwam ook als beste uit de test van de consumentenbond. Prachtig album, op een speciale manier gebonden zodat je een foto over 2 blz kunt verdelen. Je betaald geen extra kosten voor foto's op de cover. Hele snelle levering (donderdagavond gemaakt, maandag in de bus)
Ik doe het altijd via Hema. Heb ook wel eens eentje via AH gedaan, maar vond deze een stuk minder dan die van Hema.
Ik ben ook een voorstander van Top Fotoalbum. Het resultaat is altijd heel mooi wanneer je een foto over 2 pagina's verdeelt. De pagina's liggen mooi plat, zodat de foto goed te zien is. De kwaliteit is erg goed. Ik maak zelf m'n pagina's in photoshop en ben altijd zeer tevreden over het album.