Hallo dames, In de creche hebben ze 2 meisjes dwergkonijntjes en ze zijn op zoek naar een naam voor de konijntjes.. En de winnaar krijgt een worteltaart.. Kunnen jullie helpen met de namen?? Alvast bedankt Groetjes nazli
Euhhh... Ben je op zoek naar originele namen of standaard? Bunny, stampertje, witje, vlekje, knuffel, Nijntje of nijn
Die van ons heet croma vernoemd naar bak en braad. Begon als grapje omdat mensen zeiden, zo das een flinke en zal goed smaken met kerst. Uiteindelijk kwamen we op croma uit. Noem hem meestal trouwens gewoon nijn
Wij hebben poes (onze dochter was net een jaar en noemde het beest steeds poes, vandaar) en Einstein.
Mijn buren hadden ook wel leuke namen voor de konijnen, Chaos en Blunder, vond ik origineel en grappig
Mijn dochtertje wil voor haar derde verjaardag graag een hamster. We zijn dus ook al druk namen aan het verzinnen. Zij kwam zelf met Tiny (op zijn engels uitgesproken hè), Fluffy, Scratchy en wij hebben zelf Nelson voorgedragen. Om een beetje bij het Nederlands te blijven, Jip en Puck?
Grote tip van mijn kant: geef de konijntjes een lieve naam... ik heb die van mij Dokter Dead genoemd en daar gedraagt ie zich ook naar helaas:x.
Wauw zoveel reacties.De ene is bruin de andere heb ik eigenlijk niet naar gekeken.. Honey en bee is wel een leuke.
Ik heb een Dotje (sarcastisch, tis best wel een kreng) en een Bots. (lompe koe die overal tegenaan stuitert in zn enthousiasme.)