Zo ik moet even mijn ei kwijt hoor. Ik ben nu al ruim een week continue misselijk. Als ik wakker wordt 's ochtends begint het al. Ik ben de hele tijd weeig en naar, spugen kan ik niet, maar ik zou dit wel even willen. Dan vlak na de lunch gaat het een uurtje redelijk. Rond 8 uur 's avonds ben ik bekaf en moet ik echt mijn bed in. Dan val ik als een blok in slaap. Om half 3 ben ik van misselijkheid weer wakker en weet dan niet hoe ik moet liggen. Meestal lukt het me om weer in slaap te vallen rond 5 a 6 uur en dan ben ik om 9 uur weer wakker. Ik heb de afgelopen week vrij gehad en we zijn een paar daagjes naar Frankrijk geweest. Echt genieten was het niet, maar het was wel fijn. Mijn vriend wilde kijken bij babywinkeltjes en in de supermarkten bij de babyspulletjes, maar ik vind het gewoon niet leuk om dit te doen momenteel. Het enige wat de zwangerschap mij nu geeft is zere borsten en een beroerd gevoel. Ik ben er alleen maar verdrietig van alsof ik niet blij wil zijn. En dat maakt weer dat ik me er nog beroerder van voel. Zo dat was weer een heel verhaal!!! Maar ik ben het even kwijt.
Meid ik ken het, balen is dat he! Maar goed gelukkig gaat het bij de meeste (die mazzel had ik niet) na de 12de week ongeveer over, dus de kans is groot dat je je dan een heel stuk beter gaat voelen en dan lekker kunt gaan winkelen met je mannetje En dan kun je ten minste los gaan in die winkels aangezien je dan uit de gevarenzone bent.
Ken het helemaal, je wordt er gewoon sjaggie van en omdat ik het bij me dochtertje ook had en die huppelt hier nu vrolijk rond, had ik na drie dagen misselijk te zijn geweest in deze zwangerschap het al helemaal gehad en heb de HA zetpillen voorlaten schrijven, echt helemaal weg is het niet, maar het hele beroerde is er wel vanaf! En ik ben elke dag zo kapot moe, maar ook dit is echt van de eerste maanden, tenminste bij mijn vorige zwangerschap dan! Ben zo blij als de eerste weken voorbij zijn, pas dan kan je echt genieten van je zwangerschap!!! Want beroerd zijn is gewoon BEROERD!!
heh wat vervelend zwanger zijn gaat helaas niet altijd over rozen wel weet je waar je het voor doe maar dat maakt het niet makkelijker hopelijk ben je er na de beruchte 3 mnd vanaf maar denk maar zo je bent niet de enige met jou zoveel meerdere die met het zelfde zitten ik wens je sterkte en hopelijk wordt het snel minder
lieve Jantien, het is idd erg vervelend dat je zo misselijk bent en je beroerd voelt, misschien helpt het als je kleine beetjes eet over dag verdeeld, en een schrale troost maar waarschijnlijk ben je er over een 3 vanaf. sterkte meid!!! ik hoop dat je je snel beter voelt en je weer kan gaan genieten
hoi ben sinds donderdag ook beroerd en misselijk, maar dan de hele dag door en kan niet braken heb wel neigingen maar lukt niet, wordt er zo beroerd van bah. ben al flauw gevallen, ik hoop toch echt dat ik nu op het hoogte punt zit. patricia
Bij mij gaat het langzaam aan beter. Ik ben niet meer alle dagen zo beroerd. Maar het overheerst nog wel. Tja beroerd.... ik kan niet spugen, maar heb wel een gevoel van "oh kon ik maar even". Ik heb zelfs zin om te gaan beginnen aan mijn geboorte borduurwerk. Tot gister toe had ik daar helemaal geen zin in. En babywinkels... vroeger liep ik er de deur plat en nu trekt het me niet. En afgelopen weekend hebben we saampjes heelijk in de babydump gesnuffeld. We kregen zelfs een kadopakket. Heeeel leuk, 0,0 reklame een knuffel 3 drinkbekers, 3 softlepels, een slabbetje een t-shirt en een kadobon voor de kledingafdeling van 5 euro. Echt een leuk pakket dus. Nu gaat eindelijk het leuke kijken beginnen voor babyspul. Patricia ik hoop dat het jou wat beter gaat bevallen. Wat bij mij wel helpt is de hele dag door eten. En dan niet veel, maar bijvoorbeeld een bak yoghurt met muesli verspreid over de hele ochtend. En veel fruit 's middags.
Ze hebben er ook pilletjes voor, emesafene, hoor ik net van iemand. Zit ook te twijfelen om er achteraan te gaan, maar vind medicijnen icm zwangerschap best eng.
ik ben gister hele dag misselijk geweest, en werd er vanmorgen weer mee wakker. heb dit nooit gehad bij mijn andere zwangerschappen.
Ik had het eerst alleen in de loop van de dag, maar sinds 4 dagen ben ik heel de dag misselijk. En sinds eergisteren komt ook alles eruit. Ik baal hier enorm van want nu valt mijn zwangerschap erg zwaar in combinatie met mijn gastkindjes en natuurlijk mijn eigen kindjes.
is niet leuk. bij mij was het weg. week 10-13 maar nu weer in alle hoeveelheid. ben in totaal 3 kilo kwijt. zit nu ook misselijk te typen. heb net brood op maar ben ook bang dat dat eruit gaat. sorry. bij mn vorige zwangerschap was ik de hele zwangerschap misselijk. dus ik hoop voor je dat het gauw over is. mijn verloskundige zei dat het soms wel tot week 16-18 kan duren. en dan moet het echt over zijn. omdat je tot 16 weken hcg aanmaakt.