Mijn hond heeft weer iets aparts...

Discussion in 'De lounge' started by Baby09, Oct 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Wij hebben onze hond vandaag gedoucht, en zijn erachter gekomen dat zijn balzak wit is. Iemand enige idee wat dat kan zijn? Kan er ook niks op Google over vinden..

2. Flowerr

Flowerr Bekend lid

Feb 20, 2014
    670
    124
    43
    Female
    Heeft hij niet meerdere witte plekken op zijn lichaam?
    Hier een hond met witte vlekken op zijn buik, dit komt doordat zijn vacht daar wit/crème kleurig is

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Nee niet dat ons ooit is opgevallen. Hij heeft altijd een normale roze kleur gehad met zwarte stukken op zijn bal zak. En nu ineens dus wit.. heel apart.

4. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    is het groter? voelt het strakker? Doet het de hond zeer? Heeft het de normale temperatuur? Dit za(a)kje moet beter onderzocht worden ;)

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Haha ik zal morgen eens voelen. Wilde ik bij t douchen al doen, maar hij is geen fan van onderzocht worden en gaat dan vaak happen. Word een leuk klusje morgen ;)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als alles gewoon lekker soepel aanvoelt en je merkt dat hij er geen pijn aan heeft dan zal het wel niks zijn, het pigment kan ook anders worden door de loop van de jaren ;)

Merk je nu dan het gespannen, warmer aanvoelt en dat hij het echt pijnlijk lijkt te vinden dan gewoon naar de Dierenarts gaan, succes!

Share This Page