Oud & Nieuw

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Caruli, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lieve allemaal
    ik wil iedereen een zalige jaarwisseling wensen
    hopelijk brengt 2008 ons meer geluk!
    fijne dag en nacht
    dikke knuffel van mij voor jullie allemaal! ;)

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik wens jullie ook allemaal een voorspoedig, gezond en vruchtbaar 2008 toe!

3. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Oh... ik had het al in de lounge gezet, maar dan ook hier:

Lieve meiden,

vandaag de laatste dag van dit jaar. Een dag met veel momenten van diepe emoties.

Ik wil jullie enorm bedanken voor de steun die ik via dit forum heb mogen ontvangen en wil jullie het aller allerbeste toewensen voor 2008!

Een hele goede jaarwisseling en ik toast vannacht op onze engeltjes.

Liefs, Mariella

4. mannie26

mannie26 Bekend lid

13 dec 2006
    514
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik wens ook iedereen een goed en een gezond 2008

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik wens jullie allemaal een goed oud & nieuw. Wat Mariella schrijft, een dag vol diepe emoties, zeker als het de eerste oud & nieuw is na je engeltje.

Ik hoop dat het vannacht helder is, zodat we naast al het vuurwerk, toch een glimp op kunnen vangen van onze sterretjes.

Ik wens iedereen hier een heel goed 2008 toe, en dat jullie mooiste dromen in vervulling mogen gaan!

Veel liefs,
    pooh

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Lieve meiden.
    Hier toch even een berichtje van mij.

Ik wil jullie alvast een héél gelukkig nieuwjaar wensen.
    Dat 2008 voor ons allemaal een super jaar mag worden.

Liefs Miranda.

PS: onze meiden vinden het niet leuk dat al dat vuurwerk zo hoog de lucht in gaat, ze zijn bang dat Lindy* geraakt wordt.
    Ze zijn ook bezord of Lindy* niet bang is voor vuurwerk.

LIEF HÈ.

7. Bikkie

Bikkie Lid

26 mrt 2007
    68
    0
    0
    Lieve meiden,

Het zal een emotionele avond worden maar ik wil jullie toch een fijne oud en nieuw toewensen. En natuurlijk het allerbeste wensen voor 2008. Dat het maar een mooi, gezond en gelukkig jaar voor ons mag worden. Dat hebben we toch wel verdient.

Liefs Bikkie

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve meiden, ook allemaal heel veel geluk gewenst in het nieuwe jaar. ik hoop dat onze engeltjes van het vuurwerk genieten en er niet bang voor zijn.

ik wens voor iedereen (zwangerschap van) een gezond kindje in 2008. Want dat is volgens mij toch wel onze grootste wens toch?

heel veel liefs, loopy

9. Aura

Aura Niet meer actief

Ik denk aan jullie lieverds xxx

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn gedachten zijn bij ons vlindertjes daarboven in de hemel. Ik hoop dat ze op ons neerkijken en liefde en kracht zenden naar hen die het zo hard nodig hebben! Verder zijn mijn gedachten bij jullie allemaal meiden. Ik hoop dat 2008 een jaar mag worden waarin we weer wat meer vreugde kunnen ervaren. Maar nooit, en dan ook echt nooit, zonder de wetenschap dat onze engeltjes altijd voor ons zullen zorgen.

Dikke knuffel voor jullie allemaal,

Liefs,
    Josien

11. Niet meer actief

Ik wens jullie allemaal ook een hele goede jaarwisseling en ik hoop dat 2008 ons heel veel moois zal brengen!

Liefs Naatje

12. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hallo Dames,

Ook ik wil iedereen alle geluk wensen voor het komende jaar. Dat iedereen hopelijk in 2008 een gezond kindje in de armen mag sluiten. Ik heb afgelopen jaar veel gehad aan deze site, aan jullie antwoorden en medeleven. Iedereen bedankt!

Een gezond 2008 met veel geluk! :)

Groetjes Christa.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve lieve vlinder mama's. Ik lees met tranen in mijn ogen met jullie mee en ik hoop van harte dat in 2008 al jullie dromen mogen uitkomen.
    Jullie vlindertjes kijken met heel veel trots naar jullie dat weet ik zeker!

Dikke kus Nynke

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve meiden!

Ik wens jullie allemaal het allerbeste voor 2008 met veel gezondheid en geluk!

Toch een beetje een dubbel gevoel vannacht en vanmorgen,we hebben het jaar afgesloten, het jaar van onze vlinderkindjes,maar vergeten doen we ze nooit!
    Veel liefs,
    Dais...
    -x-

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve meiden, hadden jullie het ook zo moeilijk gisteravond? Ik heb tranen met tuiten gehuild, zo blij dat het jaar om was. En zo verdrietig om mijn kleine Bas.

In 2008 ga ik proberen een broertje of zusje te verwekken, ronde 1 KID is helaas niet gelukt (nog niet ongesteld maar negatieve test) maar ik heb goede hoop ga er een mooie nieuw jaar van maken.

Ik denk aan jullie vandaag.

liefs, loopy

16. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    @ Loopy,
    ja, ik vond het ook heel zwaar. Ik was overdag helemaal niks waard, maar eenmaal tussen de vrienden was de afleiding toch ook wel weer prettig.
    Nu, in het nieuwe jaar, lijkt het alsof er weer kilo's van mijn schouders zijn afgegleden.
    Een nieuw jaar met nieuwe kansen en onze engeltjes diep in onze hart.

@ allen,
    lieve meiden, de allerbeste wensen voor 2008! Dat onze liefste dromen uit mogen komen!

17. sette

sette Lid

3 dec 2007
    80
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    vriezenveen
    Allemaal een goed 2008.

Ook ik was gisteren van slag blij dat 2007 voorbij was maar ook erg verdrietig dat we een nieuw jaar in zijn gegaan zonder Sterre* (je had toch het jaar ervoor met de jaar wisseling ideeen hoe het zou zijn met zijn drieen). En dit jaar staan we weer met zijn tweeen (eigenlijk met zijn 4-en een engeltje en een kleintje in de buik) Ik hoop zo dat we snel deze kleine in onze armen mogen sluiten en dat we deze baby wel mogen horen huilen.

Ik wens jullie allemaal heel veel vruchtbaarheid en goede zwangeschappen met een gezond kindje!

liefs sette

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieve meiden een beetje laat maar toch een heel mooi gelukkig gezond 2008 gewenst! Dat al onze dromen uit mogen komen en dat er veel gezonde baby's geboren mogen worden!
    Hier niet 1x gehuild, het was 1 voor 12 toen ik er pas achter kwam gelukkig maar want ik huil altijd met oud en nieuw en dit jaar is een primeur. Ik voelde me eigenlijk trots, trots dat ik zo'n mooi kindje heb gekregen met mijn lieve schat en op hem ben ik ook zo trots.
    Trots dat we zoveel liefde hebben mogen ervaren voor ons engeltje. Het afscheid is wel verdrietig, maar ze is niet weg. En wij gaan ervoor in 2008! En ik hoop jullie allemaal met mij!

dikke knuffies!

Deel Deze Pagina