5 dagen na ongi al steep op ovutest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inkie27, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Is dat normaal?? Ben afgelopen zaterdag ongi geworden en nu heb ik al een streep om m'n ovutest? Geen dik positieve maar wel een duidelijke.
    Ik gebruik ze nu een maand (en heb ook testen gezien zonder zo'n streep) want ben al die tijd aan het ontpillen geweest en zondag 25 sept had ik een hele dikke posi test.. zaterdag 1 okt bruin en daar rood bloedverlies en zondag ook, maandag nog bruin en dinsdag over..
    Nu 'voor de lol' ovu test gedaan en ik zie al een streepje?!?!

Is dat normaal?? Vind het sowieso al gek dat ik 6dgn na eisprong ongi wordt. Wellicht ontpillen.

Maar nu al een duidelijk streepje op ovu??

Herkenbaar?

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Innestellingsbloeding en zwanger?

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Heb bij onze dochter innestel gehad en was alleen wat bruinverlies maar dit was echt rood bloed. Heb door ontpillen al 3mnd geen bloed gezien en geen idee hoe het was voor de pil. Durf bijna niet te testen want heb ooit mk gehad en als ik bloed zie wordt ik denk ik aardig onrustig.....

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    in welke urine ( ochtend middag avond) heb je die test gedaan ?

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Rond 10.30 net als altijd. Ik zo nog eens testen. Heb ovutesten hiervoor gekeken en zo,n streepje had ik 4dgn voor ei ofzo

6. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Wat is de lengte van je cyclus? heb zelf een korte en ook vrij snel mijn eitje..

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Geen idee ben 11juli gestopt met pil en nog steeds geen ongi gehad.... Wellicht ontpillen?

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Heb om 19.00 weer test gedaan en streepje ook zichtbaar. Nogmaals geen knalstreep maar ook 's avonds is er wat zichtbaar. . Vrijdag nog maar eens ovu restje doen. .

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    IK heb dat ook... Werd op zondag ongesteld en had de week daarna op maandag een positieve ovu test...

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Geen zwangerschapkwaaltjes suusjelove??

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nee niet echt de bekende....
    Wel beetje last onder mijn oksels en soms in mijn lies...

Maar ben bang dat het tussen mijn oren zit... Want als ik naar mijn temp kijken dan kan ik nooit zwanger zijn...

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik zie aan ovutesten dat ei eraan zit t komen, dag 7 na ongi vandaag

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Gisteren dus streep op ovu test, geen dikke posi maar wel aanwezige streep. Vanochtend getest en bijna geen streep te zien. Wel heel gek hoor. Geloof niet dat ei al is geweest, vorige x had ik toen wel dikke donkere streep die nog donkerder was dan controle streep....

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bij ovutesten kan het alle kanten op, bij een negatieve test kun je zowel wel als geen 2e streepje krijgen. Dit werkt anders bij zw.testen, daarbij is meestel een streep een streep, hoe licht ook.

Je hebt altijd wel een bepaalde hoeveelheid LH in je urine, alleen als je ei vlakbij is, komt er een piek in de hoeveelheid en deze kan door een test opgemerkt worden. Dus zolang je T streep niet net zo donder of donderder is als je C streep, kun je niet spreken van een posi test.

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    dank voor je reactie!! Ik had dus vrijdag een lichte streep en gisteren en vandaag helemaal niks meer. Ik dacht al.. 5 dagen na ongi weer richting de posi?? das wel snel maar nu niks dus.. ik weet gewoon helemaal niet hoe m'n cyclus gaat lopen. Ben 3mnd aan het ontpillen geweest. Zonddag 25sept een dikke posi streep op ovu test en zaterdag 1 okt ongi.. na 78 dagen na de pilstop!! PFFFF hopelijk nu niet zo lang. Als je van 28 dagen cyclus uit zou gaan.. dan kun je rond dag 11 beginnen met ovutesten toch? Ik zit nu op dag 9.... balen dat je niet weet waar je aan toe bent zeg.

Deel Deze Pagina