Hallo dames, Even een vraagje over de slijmprop volgens mij ben ik hem verloren vanaf dinsdag al steeds kleine stukjes en nu vanmorgen echt een behoorlijke sliert alleen zit er geen bloed bij. is dat meestal wel zo daarom twijfel ik een beetje? maar zag er wel echt uit als een slijmprop en ben nu 38 weken zwanger dus heb eigenlijk de hoop dat dit het begin is. Ik lig al vanaf 21 weken plat dus het mag van mij nu wel komen. Verder veel last van harde buiken en voorweeen die niet doorzetten vooral sávonds en snachts. alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes
Bij mij was de slijmprop in 2 keer: eerste keer zondag, 2e keer dinsdag en vrijdag bevallen. In beide gevallen was er geen bloed te bespeuren. Het kan een indicatie zijn van een naderende bevalling, maar kan ook zijn dat de prop opnieuw aangroeit (maar bij 38w is er toch veel kans dat het niet lang meer zal duren )
Verlies je nog steeds slijm? Ik was hem ook verloren en de dagen erna bleef ik stukken slijm verliezen. Ik had toen ook al veel harde buiken. Kleine week erna ben ik bevallen. Ben benieuwd!
Ik was de ene dag de slijmprop verloren (was geen bloed bij en was echt een dikke/stugge prop en nog stukjes, sorry voor de details - niet te missen) en ben de andere dag bevallen. Dus suc6!
Hallo, nou ik verlies nog steeds wel wat kleine stukje's maar niet zo groot meer als vanmorgen dus ik ben benieuwd of het nog doorzet vanavond of misschien vannacht wel. wel last van harde buiken en voorweeen maar nog niet regelmatig. Groetjes.